• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 6 آبان 1397
کد مطلب : 35677
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

درخواست از شهرداری قائمشهر
16متری دوم از محله‌های پرجمعیت قائمشهر محسوب می‌شود. خیابان اصلی این محله با کمربندی قائمشهر - ساری از 16 متری دوم جدا شده است. به همین دلیل ساکنان 16‌متری دوم برای رفتن به مرکز شهر باید مسیر طولانی‌تری را طی‌ کنند. شهرداری می‌تواند با ایجاد زیرگذر این مشکل را حل کند.
یک شهروند از مازندران

   سرقت دریچه‌های فاضلاب
دریچه‌های فاضلاب در منطقه سپیدار اهواز سرقت می‌شود. این اتفاق با توجه به شروع بارش باران، امکان وقوع حوادث ناگوار را درکوچه‌ها و خیابان‌ها بالا برده است. 
ساعدی از خوزستان 

   اعتراض به گران‌فروشی 
چرا تعزیرات به گران‌‏فروشی رسیدگی نمی‌کند؟ تا کی قرار است کالاها را با قیمت بسیار بالاتر از آنچه روی کالاها قید شده است،‌ تهیه کنیم؟ مسئولان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از سمنان 

   ترافیک خیابان ملاصدرا
خیابان ملاصدرای شمالی در سعادت‌آباد شهر اصفهان ترافیک بسیار سنگینی دارد. بسیاری از شهروندان ماشین‌های خود را درحاشیه این خیابان پارک می‌کنند و موجب راهبندان می‌شوند. شهرداری یا راهنمایی و رانندگی برای این مشکل فکری بکند. 
یک شهروند از اصفهان 

   رفع مشکل بیکاری
سال‌هاست استان کرمانشاه در آمار بیکاری رتبه‌های بالا دارد. چرا مسئولان برای رفع بیکاری فکری نمی‌کنند؟ بسیاری از جوانان این استان برای یافتن شغل مهاجرت می‌کنند یا در استان‌های همجوار کارگری می‌کنند. 
یک شهروند از کرمانشاه 

   ساخت‌وساز غیرمجاز در محمودآباد
ساخت‌وساز غیرمجاز یکی از مشکلات محمودآباد گوهردشت دراستان البرز است. در ظاهر ساخت‌وساز در این منطقه ممنوع است، اما همچنان شاهد فعالیت سودجویان هستیم. 
عزیزی از البرز 

   مشکل سرویس بهداشتی 
بسیاری از بوستان‌های ارومیه از جمله بوستان قالاباشی سرویس بهداشتی ندارند. این در حالی است که نقده همیشه شاهد حضور مسافران زیادی است. شهرداری نقده به این وضع رسیدگی کند. 
درویش از آذربایجان‌ غربی 

   نخاله‌های ساختمانی در مریوان 
مریوان شهری توریستی است و هر سال شاهد حضور گردشگران زیادی است. با وجود این، در جای جای شهر انبوه نخاله‌های ساختمانی دیده می‌شود. شهرداری فکری برای این مشکل بکند. 
کیانی از کردستان 

   ایجاد پارکینگ بیشتر در مرکز شهر
مرکز شهر یزد بیشترین مشکلات ترافیکی ناشی از پارک خودروها در حاشیه خیابان‌های کم‌عرض را دارد. مسئولان باید پارکینگ‌های بیشتری در مرکز شهر ایجاد کنند تا شهروندان برای توقف ناچار به استفاده از حاشیه خیابان و کند کردن مسیر عبور خودروها نباشند.
حمیدرضا یوسفی از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید