• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 18 دی 1396
کد مطلب : 3545
+
-

عرضه تور و بلیت سفرهای نوروزی با تخفیف ویژه

گردشگری
عرضه تور و بلیت سفرهای نوروزی با تخفیف ویژه

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور 70شرکت خدمات گردشگری خارجی از 21کشور جهان و 430شرکت گردشگری داخل کشور سوم تا ششم بهمن‌ماه آینده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران برپا می‌شود.

محمد محب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی دیروز این خبر را در نشست با خبرنگاران اعلام کرد و گفت: تمرکز این دوره از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌های کشور با تمرکز بر محصولات گردشگری مختص به آنهاست.

او در پاسخ به سؤال همشهری که در حاشیه نمایشگاه یازدهم تهران چه تدابیری برای امضای تفاهمنامه‌های دوجانبه با کشورهای خارجی برای تبادل گردشگری اندیشیده شده است، گفت: تمرکز نمایشگاه گردشگری تهران بیشتر بر فروش تورهای داخلی و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور برای گردشگران داخلی است و تمرکز بر گردشگری ورودی به کشور در نمایشگاه‌هایی است که همزمان در آلمان و اسپانیا در حال برگزاری است.

محب خدایی همچنین از اختصاص فضاهای مختص به معرفی جاذبه‌های گردشگری هر استان در سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد و افزود: در محوطه نمایشگاه نیز جاذبه‌های گردشگری روستایی و عشایری و بومگردی در اختیار بازدید‌کنندگان قرار می‌گیرد.

به گفته معاون گردشگری، برای نخستین‌بار در تاریخ برپایی نمایشگاه‌های گردشگری، در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، استان‌های کشور در فضای رقابتی با یکدیگر قرار گرفته‌اند تا از فضای ایجادشده برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌ها در رقابت با یکدیگر برای جذب گردشگر، بهترین استفاده را داشته باشند.

او همچنین از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی قطار و هواپیما در توافق با شرکت‌های هواپیمایی و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تخفیف خوب به گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: بازدیدکنندگان از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران می‌توانند تورهای سفرهای داخلی را با تخفیف خوب از آژانس‌های گردشگری خریداری کنند. در این نمایشگاه امکاناتی برای آشنایی بازدیدکنندگان با گردشگری پزشکی ایجاد شده است.

معاون گردشگری با اعلام اینکه در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کشور به تخصص‌ها اهمیت بیشتری داده شده و شاهد حضور پررنگ‌تر محصولات گردشگری سلامت، طبیعت، غذا و نوشیدنی‌های سنتی، گردشگری ورزشی، گردشگری الکترونیکی، روستایی و عشایری و کودک و خانواده هستیم، خاطرنشان کرد: شرکت‌های خدمات گردشگری از کشورهای ایتالیا، آلمان، سوئیس، انگلیس، چین، برزیل، اسپانیا، روسیه، ترکیه، ویتنام، کامبوج، کره‌جنوبی، بلاروس، تایلند، مالزی، نپال، صربستان، ارمنستان، قبرس، اندونزی و امارات نیز در یازدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور دارند که جذب گردشگر به آن کشورها در نمایشگاه تهران امری طبیعی است؛ کاری که ایران نیز در نمایشگاه‌های خارجی برای جذب گردشگر به ایران انجام می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید