• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 2 آبان 1397
کد مطلب : 35296
+
-

کوتاه از سیاست

علاج قبل از فاجعه
هاشم بطحائی، نماینده مردم استان تهران در خبرگان رهبری با اشاره به هشدار رهبر انقلاب درباره تشکیل نهادهای موازی با دولت به ایرنا گفت: قبل از انقلاب کسی جرأت نمی‌کرد حتی در ذهنش هم،‌چنین فکری بکند که دولت برود، چه برسد به اینکه بر زبان جاری کند. اما امروز فضا باز است و حتی باکمال بی‌ادبی به حریم ولی‌امر هم جسارت می‌کنند. بنابراین ایشان لازم بود این تذکر را بدهند که اگر این تذکر را نمی‌دادند، کم‌کم ناله‌ها فریاد  و به یک اقدام قیامی تبدیل می‌شد. بنابراین ایشان قبل از وقوع فاجعه، علاج کردند.

   مشکل از انتخاب مردم نیست
کیانوش راد، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در واکنش به سخنان اخیر برخی مبنی‌ بر اینکه ریشه مشکلات را در انتخاب مردم دانسته‌اند، به ایرنا گفت: اگر مشکلی وجود دارد، نه از انتخاب‎های مردم، بلکه از ممانعت برای انتخاب‌های مردم است؛ یعنی اینکه اگر مردم را از حق واقعی خود محروم نکنند و با ایجاد مشکلاتی پیشاپیش برای مردم تصمیم نگیرند و به جریانات مختلف فکری اجازه حضور بدهند، در آن صورت مردم پای انتخابات خود خواهند ایستاد.

  به رأی بالای وزرای پیشنهادی امیدواریم
 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه روند اقناع نمایندگان مجلس برای رأی وزرای پیشنهادی خیلی خوب پیش می‌رود، گفت: خیلی امیدواریم 4وزیر پیشنهادی دولت رأی بالایی در مجلس به‌دست بیاورند. به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های کار، اقتصاد، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع استانی مجلس حضور یافته و برنامه‌های خود را با نمایندگان در میان گذاشتند، افزود: صبح سه‌شنبه تعدادی از نمایندگانی که به شریعتمداری انتقاد داشته‌اند جلسه مشترکی با وی برگزار و اعلام کردند که شریعتمداری ابهامات موجود درباره عملکردش را رفع کرده است و ما حتما به او رأی می‌دهیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید