• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 1 آبان 1397
کد مطلب : 35132
+
-

کوتاه از استان‌ها

  صادرات 2 هزار تن پای مرغ 
مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور 1820 تن پای مرغ به صورت فراوری شده از این استان به خارج از کشور صادر شد. سید حسین رضوانی در گفت‌وگو با ایرنا، مقصد صادرات پای مرغ مازندران را کشورهای هنگ کنگ، میانمار و ویتنام معرفی کرد.

  بازگشت 42 واحد تولیدی به تولید
محمدامین فرشی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، درگفت‌وگو با ایلنا از بازگشت 42 واحد صنعتی راکد و نیمه‌فعال به چرخه تولید در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد. 
   ورود 1350 زائر اربعین از افغانستان به ایران
فرماندار تایباد گفت: 1350 نفر در قالب 9 کاروان از اتباع افغانستان برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلا از طریق مرز دوغارون در شرق خراسان ‌رضوی وارد ایران شده‌اند. حسین شرافتی راد به ایرنا اعلام کرد: دوغارون تنها گذرگاه رسمی ورود اتباع افغانستان به ایران است.

   مسجد اردستان جهانی می‌شود
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری اردستان در استان اصفهان گفت: طی بررسی‌های انجام شده حریم مجموعه مسجد مشخص و کارهای مطالعاتی برای ثبت جهانی مسجد جامع از سمت اداره میراث فرهنگی انجام و ارسال شده است. مهدی مشهدی به ایسنا اعلام کرد: مسجد جامع اردستان یک اثر بی‌نظیر جهانی است. 

  اولین جاده آهنگین کشور 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سمنان گفت: اولین جاده آهنگین کشور در محوری در شهرستان دامغان استان سمنان به طول 300 متر ایجاد شد. علی دارینی به ایرنا اعلام کرد: پخش موسیقی متناسب با سرعت خودرو، راهکاری علمی برای هوشیاری در رانندگی است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید