• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 30 مهر 1397
کد مطلب : 34907
+
-

اسیدپاشی پس از دیدن فیلم سینمایی


پسر 20ساله که به‌خاطر انتقام‌جویی روی پدر و پسری اسید پاشیده بود، مدعی شد پس از دیدن یک فیلم سینمایی، نقشه اسیدپاشی کشیده است. به گزارش همشهری، حادثه اسیدپاشی شامگاه چهارم مهرماه امسال در غرب تهران رخ داد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مردی جوان و پسر 16ساله‌اش بر اثر اسیدپاشی مصدوم شده و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

عامل این اسیدپاشی پسری 20ساله به نام سجاد بود که دستگیر شد. وقتی ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از مصدومان پرداختند، مرد جوان گفت: سجاد (عامل اسیدپاشی) در باشگاه ورزشی با پسر 16ساله‌ام آشنا شده بود. من از ابتدا مخالف دوستی او با پسرم بودم، چراکه وی 4سال از پسرم بزرگ‌تر بود. از طرفی متوجه شدم که در تلگرام برای پسرم فیلم‌های مستهجن می‌فرستد و مواد و مشروبات الکلی هم مصرف می‌کند. به همین دلیل از پسرم خواستم ارتباطش را با او قطع کند تا اینکه روز حادثه وی روی صورت و بدنم اسید پاشید و با چاقو ضربه‌ای به پهلویم زد. پسرم هم در این ماجرا دچار سوختگی شد و هردو به بیمارستان منتقل شدیم.

از سوی دیگر سجاد که پیش از این اسیدپاشی را انکار می‌کرد در نهایت جرم خود را به گردن گرفت و گفت: دوستی من و پسر شاکی خیلی صمیمی بود. برای همین وقتی پدر وی مانع ادامه دوستی ما شد تصمیم به انتقام‌جویی گرفتم. اما جرأت این‌کار را نداشتم تا اینکه شب حادثه به سینما رفتم و با دیدن صحنه‌های خشن فیلم جرأت پیدا کردم با خرید اسید و چاقو نقشه‌ام را عملی کنم. به گفته سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.




امیر فرخاد

این خبر را به اشتراک بگذارید