• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 دی 1396
کد مطلب : 3479
+
-

با این برنامه‌ها گوشی اندرویدتان را مدیریت کنید

اندروید بستر بهتری برای مدیریت شخصی گوشی نسبت به iOS ایجاد می‌کند؛ با این حال هنوز این امکانات برای انجام تمام امور مناسب نیست. اما گوگل در کنار برنامه‌های اولیه سیستم‌عامل چندین برنامه رایگان دیگر نیز دارد که به شما برای مدیریت بهتر گوشی، کمک شایانی خواهند کرد.

1- Google Assistant

دستیار صوتی گوگل ابتدا تنها برای اپلیکیشن پیام‌رسان Allo عرضه‌شده بود اما حالا برای بسیاری از گوشی‌‌های رده بالا و میان‌رده در دسترس است و می‌توان از آن برای اجرای فرمان‌‌های صوتی به زبان انگلیسی استفاده کرد.

2- Trusted Contacts

این برنامه به‌تازگی منتشر شده و با ارائه روی پلتفرم‌های مختلف، امکان اشتراک‌گذاری مکانی و اطلاعات این‌چنینی را برای کاربران مهیا کرده است. این اپلیکیشن که درواقع به‌عنوان رقیبی برای Find My Friends اپل عرضه شده، با توجه به حضور در چند پلتفرم مختلف امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

3- Datally

ابزاری که گوگل برای مدیریت مصرف اینترنت گوشی ارائه داده به‌مراتب از بسیاری از برنامه‌های پیشین بهتر است. برنامه‌های زیادی در پس‌زمینه گوشی شما اجرا می‌شوند و با مصرف بالای حجم اینترنت، هزینه سنگینی روی دستتان می‌گذارند. این برنامه با آنالیز استفاده اینترنت از طریق برنامه‌های مختلف، آماری از آن را برای شما ارائه کرده و امکان قطع ارتباط اپلیکیشن‌ها را نیز برایتان فراهم کرده است.

4- Files Go

تا همین چند‌ماه پیش برای مدیریت فایل‌های اندرویدی باید به برنامه‌های مختلف پناه می‌بردیم اما اپلیکیشن Files Go که چندی پیش گوگل از آن رونمایی کرد، برنامه‌ای ایده‌آل برای مدیریت فایل‌ها و پیدا ‌کردن فایل‌های بیهوده در گوشی است. امکان پاکسازی برنامه‌ها از فایل‌های اضافی، پاک‌کردن کش برنامه‌ها، پیدا کردن برنامه‌ها و فایل‌هایی که از آنها استفاده نمی‌کنید و مشخص‌کردن فایل‌هایی که در چندجا ذخیره شده‌اند از دیگر امکانات این برنامه سبک و در عین حال کارآمد محسوب می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید