• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 دی 1396
کد مطلب : 3476
+
-

با عکس‌هایتان اثر هنری خلق کنید!

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توان با عکس‌های درون گالری انجام داد و آنها را روی شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشت، ساخت کلاژ از آنهاست. برای این کار کافی‌ است یکی از برنامه‌های مشهور برای این کار را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید و سپس عکس‌هایتان را به آن بسپارید.

Photo Grid

معروف‌ترین برنامه برای ساخت کلاژ در اندروید که با رابط کاربری ساده خود توانسته میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را به‌نام خود ثبت کند. این برنامه جدا از امکانات معمول ساخت کلاژ، ابزارهای متنوعی برای ایجاد تنوع و گذاشتن استیکرها و نوشته‌های بامزه را نیز به کاربر ارائه می‌دهد و در نهایت می‌توانید به‌صورت مستقیم فایل نهایی را روی اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر کنید. (اندروید / iOS)

Pic Collage

اگر چه Pic Collage  نیز همچون برنامه‌های دیگر استیکرها و قابلیت نوشتن را نیز در خود دارد، اما بیشتر تمرکز این اپلیکیشن روی ابزارهای ساخت کلاژ است و به‌همین واسطه می‌توان آن را بهترین در بین تمام برنامه‌ها دانست. پس‌زمینه‌های متنوع به‌صورت فصلی یا موضوعی، مدل‌های مختلف چینش عکس‌ها، قاب‌های جذاب و افکت‌های متعدد از مهم‌ترین ویژگی‌های Pic Collage هستند که در کنار ابزارهای معمول این‌دست برنامه‌ها ارائه شده است. (اندروید/ iOS)

Photo Collage Maker

شاید این برنامه امکانات و تنوع دو برنامه قبلی در مورد طرح‌های ازپیش تعیین شده را نداشته باشد، اما امکان شخصی‌سازی و چینش دلخواه در عکس‌ها از ویژگی مهم Photo Collage Maker است که کاربران به‌راحتی می‌توانند به‌وسیله آن طرح‌های مخصوص به‌خودشان را پدید بیاورند. به غیراز این حدود 100چینش از پیش طراحی شده نیز در برنامه گنجانده‌شده که می‌توان با انتخاب یکی از آنها باز هم تغییراتی در مدل هر کدام ایجاد کرد. کیفیت عکس خروجی این برنامه عالی است و برای تایپ انگلیسی هم 55فونت مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد. (اندروید)

MOLDIV

این برنامه تنها برای کلاژکردن نیست و امکانات بسیاری برای ویرایش عکس در خود دارد. انواع دوربین، افکت‌های متعدد، حالت سلفی و... اما در بخش کلاژ با 100نوع چینش مختلف و امکانات ویژه‌ای برای استفاده از 560 استیکر و 80 تصویر پس‌زمینه خود برنامه‌ای عالی برای تلفیق عکس‌ها به‌شمار می‌رود. در واقع با درنظرگرفتن امکانات موجود برای ویرایش هر عکس به‌صورت تک و سپس کلاژکردن آنها، MOLDIV یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب روی گوشی محسوب می‌شود. (اندروید/ iOS)

Lipix

یکی از خوبی‌های Lipix این است که شما با نسبت‌های مختلف تصویر می‌توانید از بین 90طرح از پیش تعیین‌شده یکی را انتخاب و عکس‌ها را درون آن بچینید. بسیاری از برنامه‌ها بیشتر به‌دنبال فرمت اینستاگرام هستند و این یک مزیت به‌شمار می‌رود که امکان انتخاب نسبت‌های بیشتری را داشته باشید. Lipix  در مورد امکانات هم چیزی کم از برنامه‌های دیگر ندارد، 12افکت جذاب، پس‌زمینه‌های عالی و قاب‌های دیدنی. (اندروید / iOS)

این خبر را به اشتراک بگذارید