• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 29 مهر 1397
کد مطلب : 34758
+
-

پایان دومین دوره جام رسانه و شهروند

کاپ اخلاق به همشهری ورزشی رسید

دومین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه و شهروند با قهرمانی تیم ایران ورزشی به پایان رسید. این مسابقات با حضور 8تیم در 2گروه برگزار شد که از هر گروه، 2 تیم به مرحله حذفی صعود کردند.

ایسنا، فارس، رسا و ایران‌ورزشی در مرحله حذفی به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های ایسنا و ایران‌ورزشی به فینال مسابقات راه یافتند. بازی فینال روز جمعه 27مهرماه برگزار شد و در نهایت ایران‌ورزشی موفق شد با نتیجه 4بر 3 به برتری دست یابد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم فوتسال ایسنا در حالی این شکست را پذیرفت که موفق شده بود بازی 3بر یک به سود ایران‌ورزشی را در 8دقیقه به تساوی تبدیل کند. اما درحالی‌که 30ثانیه به پایان بازی باقی‌مانده‌ بود در یک ضدحمله بازیکنان ایران‌ورزشی گل چهارم خود را روی اشتباه دروازه‌بان ایسنا به ثمر رساندند تا دیگر فرصتی برای برگشت حریف نباشد.

مراسم اهدای جوایز نیز بعد از این بازی برگزار شد و به غیراز تیم‌های اول و دوم به تیم اخلاق، آقای گل و آقای پاس گل مسابقات نیز جوایزی تعلق گرفت. بر همین اساس تیم ایران‌ورزشی مدال طلا را کسب کرد و ایسنا نیز با مدال نقره با این دوره از رقابت‌ها وداع کرد.

عنوان تیم اخلاق نیز به بازیکنان همشهری ورزشی تعلق گرفت که در طول مسابقات نه‌تنها کارتی دریافت نکردند بلکه کمترین خطا را مرتکب شدند. آقای پاس گل نیز علی تبریزی از ایران‌ورزشی شد و نیما علیپور از ایسنا نیز به‌عنوان آقای گلی این مسابقات دست یافت. دومین دوره این مسابقات با حمایت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند روز جمعه با برگزاری مراسم اختتامیه به شکلی شکیل و آبرومندانه و در‌ شأن رسانه‌ها پایان یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید