• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 29 مهر 1397
کد مطلب : 34757
+
-

بازار سیاه بلیت مسابقه پرسپولیس

بلیت‌فروشی مسابقه حساس پرسپولیس و السد از دیروز آغاز شد و خیلی زود سر از بازار سیاه درآورد. فروخته‌شدن بلیت‌های جایگاه و روبه‌روی جایگاه در کمتر از 15دقیقه اتفاق عجیبی بود که بازتاب زیادی در سایت‌ها داشت.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این‌باره گفت: «طبق آخرین آماری که داشتیم به محض بازشدن سایت برای فروش بلیت‌ها 12هزار نفر برای خرید بلیت جایگاه هجوم آوردند و این در حالی است که ما فقط 5هزار بلیت جایگاه ویژه داریم. از طرف دیگر 500 بلیت برای‌ای‌اف‌سی است و محدودیت جا وجود دارد؛ پس طبیعی است که همه نتوانند خریداری کنند. به همین‌خاطر بلیت‌های جایگاه و روبه‌روی جایگاه همه‌اش به فروش رفته است. سایت بلیت‌فروشی نقص ندارد و این سایت بارها آزمایش شده است.

ما مصوبه‌ای داریم که حساسیت‌های‌ای‌اف‌سی را رعایت کنیم. با توجه به‌نظر شورای تأمین و تأکید‌ ای‌اف‌سی طوری بلیت‌فروشی می‌کنیم که راهرو خالی از تماشاگر باشد. با توجه به مصوبه شورای تأمین کل بلیت‌های بازی پرسپولیس و السد باید اینترنتی فروخته شود و ما روز بازی هیچ بلیتی به علاقه‌مندان عرضه نمی‌کنیم. اگر بلیت مازادی باشد، البته اطلاع‌رسانی می‌کنیم و به فروش می‌رسانیم اما هواداران به هوای اینکه روز بازی می‌توانند بلیت طبقه اول تهیه‌کنند، نباشند.

بی‌تردید اگر سایت بلیتی برای فروش ندارد، دیگر امکان فروش در ورزشگاه نیست و به این معنی است که بلیت‌ها فروش رفته است.» با این حال روز گذشته خیلی زود بلیت‌های این بازی مهم سر از بازار سیاه درآورد. این بلیت‌ها که از ۳۵ هزار تومان تا ۱۵هزار تومان قیمت داشت، به‌دلیل استقبال هواداران حتی با قیمت نجومی 800 هزار تومان تا یک‌ میلیون هم در برخی سایت‌ها عرضه شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید