• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 28 مهر 1397
کد مطلب : 34668
+
-

پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با همکاری «مای لیدی» و موسسه خیریه بهنام دهش‌پور

گزارش ویژه
پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با همکاری «مای لیدی» و موسسه خیریه بهنام دهش‌پور


پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با همکاری «مای لیدی» و مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور کلید خورد. نشست خبری آغاز فعالیت پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور و شرکت زرین رویا برگزار شد.

در آغاز این نشست، بهمن دهش‌پور، پدر مرحوم بهنام دهش‌پور از مؤسسان این مؤسسه خیریه گفت: دغدغه بهنام از تشکیل این مؤسسه مردم‌نهاد، کاهش رنج و درد مبتلایان به سرطان بود و با آنکه بهنام درگیر بیماری سرطان بود، بسیار تلاش کرد تا گام‌های مؤثری در راستای حمایت از مبتلایان به سرطان و خانواده‌های آنان برداشته شود و بسیار خوشحالم که می‌بینم پس از گذشت سال‌ها، مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور توانسته است به جایگاهی دست یابد که به‌عنوان یکی از اعضای خانواده مبتلایان به سرطان مطرح شود و حامی سلامت جامعه باشد.

در ادامه این نشست خبری، لیلی رضایی، مدیرعامل مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور درخصوص این پویش سراسری اظهار کرد: رسالت مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور، حمایت از سلامت جامعه و همچنین یاری‌رسانی به مبتلایان سرطان است. به همین منظور و در جهت جذب حمایت مالی از برندهای مطرح، پویش سراسری و ملی پیشگیری از سرطان پستان از امروز و با همکاری شرکت زرین‌رویا تحت عنوان برند مای‌لیدی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور در پاسخ به یکی از خبرنگاران درخصوص تفاهمنامه با برند مای‌لیدی و علت انتخاب این برند گفت: حامیان بسیاری برای حمایت از مؤسسه و مبتلایان به سرطان به ما مراجعه می‌کنند اما برند مای‌لیدی به‌صورت دقیق در راستای مسئولیت اجتماعی خود قصد ورود به حوزه درمان و پیشگیری سرطان پستان را داشت و با توجه به آنکه اکثریت مبتلایان تحت پوشش این مؤسسه را بیماران سرطان پستان تشکیل می‌دهند، مدیران مؤسسه بر همکاری با برند مای‌لیدی به توافق رسیدند.

در ادامه این نشست، حیدر میزبان، مدیرعامل شرکت زرین رویا که تحت عنوان برند مای‌لیدی در این پویش، شراکت دارد، اظهار کرد: در ابتدا خدا را شاکرم که نعمت بزرگ کمک به همنوع به شرکت زرین‌رویا اعطا شد و بسیار خرسندم که امروز خانواده بزرگ این شرکت با همکاری مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور، گام مؤثری را در جهت سلامت جامعه برمی‌دارد‌. مسئولیت اجتماعی، واژه جدیدی در ادبیات صاحبان کسب‌وکار ایرانی نیست. حمایت صاحبان کسب‌وکار از نیازمندان و کمک به همنوع در طول قرن‌ها در منش و مرام فعالان اقتصادی وجود داشته و اگر امروزه به‌عنوان یک راهکار برندسازی در دنیا مطرح است، در ایران سابقه‌ای تاریخی دارد. شرکت زرین‌رویا که با برند مای‌لیدی در این پویش ملی همکاری دارد، خود را موظف به حضور در امور عام‌المنفعه می‌داند.

همچنین آرش طوسی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت زرین‌رویا در ادامه نشست اظهار کرد: «زن بودن زیباست و مای‌لیدی برای سلامت زنان»؛ این شعار برند مای لیدی است و هدف از آغاز این پویش ملی و سراسری، مراقبت از زیبایی زن ایرانی است. شرکت زرین‌رویا در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال۱۳۷۸ پا به حوزه سلولزی و بهداشتی با هدف کیفیت جهانی، دانش روز و نیاز خانواده ایرانی گذاشت. این شرکت با برندهای مای‌لیدی، مای‌بیبی و ایزی‌لایف، تلاش دارد تا در 3حوزه مهم زنان، کودکان و سالمندان نقش مؤثری داشته باشد چراکه عمده آسیب‌های سلامتی در این بخش‌هاست.

معاون بازاریابی و فروش شرکت زرین‌رویا افزود: شرکت زرین‌رویا نیازی به تبلیغ ندارد چراکه از هر سه خانه ایرانی، محصولات زرین‌رویا در یک خانه حضور دارد اما آنچه نیاز به تبلیغ و فرهنگسازی دارد، پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان است. فعالیت این مسئولیت اجتماعی از اردیبهشت امسال در سکوت خبری آغاز شده و اگر امروز در این نشست حضور داریم، برای دعوت به همکاری از همه اقشار جامعه و رسانه‌هاست. امروز در کنار شما هستیم تا از بانوان ایرانی در برابر سرطان پستان حمایت کنیم.

پویش کریم میزبان به یاد مرحوم پدر آقای میزبان و همکاری با بنیاد دانش و مؤسسه زنجیره امید ازجمله فعالیت‌های اجتماعی شرکت زرین است که امیدواریم با همراهی همه آنانی که دل در گرو ایران و ایرانی دارند به‌ثمر بنشیند.


لیلا حاتمى به کمپین پیشگیرى از سرطان پستان پیوست
لیلا حاتمى به‌عنوان سفیر این پویش انتخاب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید