• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 28 مهر 1397
کد مطلب : 34609
+
-

مایکل فلپس ایرانی در تمرین پرسپولیس

مایکل فلپس ایرانی در تمرین پرسپولیس

شاهین ایزدیار، شناگر موفق ایران در مسابقات پاراآسیایی که با 6طلا شگفتی ساز کاروان ایران لقب گرفت، در تمرین جمعه پرسپولیس حضور یافت. این شناگر که از تمایلات پرسپولیسی خود پیش از این صحبت کرده و ادعا کرده بود با توجه به این علاقه در این مسابقات به‌دنبال کسب 6مدال طلاست، در تمرین پرسپولیس حضور یافت و مورد استقبال هواداران و همچنین اعضای کادرفنی و بازیکنان قرار گرفت.

   پیراهن شماره 6؛ هدیه به ایزدیار
ایزدیار در تمرین پرسپولیس مورد استقبال برانکو سرمربی این تیم قرار گرفت و پیراهن شماره 6تیم پرسپولیس که به‌خاطر 6مدال طلای او برایش درنظر گرفته شده بود از سوی برانکو به این بازیکن اهدا شد تا از زحماتش در مسابقات جاکارتا قدردانی شود. برانکو ایزدیار را برای بازی با السد به ورزشگاه دعوت کرد.

   دعوت تلفنی گرشاسبی از فلپس ایرانی برای بازی السد
قهرمان پاراآسیایی کشورمان بعد از حضور در تمرین پرسپولیس به‌صورت تلفنی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل این باشگاه به صحبت پرداخت. گرشاسبی ضمن تشکر از ایزدیار و تلاش‌هایی که برای قهرمانی در مسابقات جاکارتا انجام داده بود از او بابت حضور در تمرین پرسپولیس قدردانی کرد. گرشاسبی همچنین از این قهرمان شنای کشورمان خواست تا میهمان ویژه پرسپولیس در بازی مقابل السد قطر که اول آبان برگزار می‌شود، باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید