• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 24 مهر 1397
کد مطلب : 34276
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   تبریک به کاروان ورزشی
با سلام. بازگشت قهرمانانه کاروان ورزشی خودباوری و امید را که در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی٢٠١٨ جاکارتا با ٥١طلا، ٤٢نقره و ٤٣برنز برای نخستین‌بار به مقام سوم در جدول رده‌بندی مدال‌ها رسید و یک نتیجه تاریخی را برای ورزش ایران به ارمغان آورد  به ورزشکاران و مردم کشورمان تبریک می‌گوییم.
 

2436...0912


  نمک پاشیدن بر زخم مردم
باسلام. این روزها در شرایطی که وضعیت اقتصادی به‌گونه‌ای است که کارد به استخوان مردم رسیده، زمزمه افزایش نرخ سوخت، نمک پاشیدن بر زخم مردم است. لطفا بنویسید تا مسئولان بدانند راه جبران کسری بودجه، بالا بردن قیمت بنزین و سوخت نیست بلکه کافی است ریخت‌و‌پاش‌های دستگاه‌های دولتی کم شود. مثلا جلوی حقوق‌های کلان و رانت‌ها گرفته شود. امیدواریم مسئولان با تدابیر کوتاه‌مدت اقتصادی نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عاجلی بکنند.
 
رحمتی از تهران


  درخواست از بازرسی شهرداری تهران
سلام. پارکینگ شهرداری در تجریش مدتی است که بدون هیچ سرویس و تسهیلات اضافه‌ای هزینه پارکینگ را افزایش داده است. این درحالی است که در برخی مواقع از 4 آسانسور موجود فقط یک آسانسور پارکینک فعال بوده و مراجعان ناچارند برای تردد از راه‌پله استفاده کنند! از سازمان بازرسی شهرداری تهران درخواست می‌کنیم درخصوص این اجحافی که در حق شهروندان می‌شود این موضوع را پیگیری کنند.
 
گلایه تعدادی از شهروندان


@  آسیب‌های تغییر سبک زندگی
سلام. از اینکه به‌نظرات شهروندان در این ستون می‌پردازید، تشکر می‌کنیم. در آسیب‌شناسی خطراتی که کیان خانواده‌ها را تهدید می‌کند، اعلام شده که حدود 7درصد از معتادان کشور را زنان تشکیل می‌دهند! به‌نظر می‌رسد یکی از عمده دلایل این آسیب اجتماعی، تغییر سبک زندگی زنان و دختران است که تحت‌تأثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی گرایش آنها را به سمت مصرف سیگار، قلیان و حتی مواد‌مخدر تشدید کرده است. با توجه به اینکه در کشور ما همچنان زنان به‌عنوان ستون خانواده به‌شمار می‌روند، انتظار می‌رود مسئولان ذیربط موضوع پیشگیری از ابتلای زنان به مواد‌مخدر را در صدر برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.
 
توصیه کارشناس اجتماعی


  اطلاع‌رسانی از تبلیغات غیرمجاز اینترنتی
با عرض سلام. همکاری سازمان غذا و دارو با ناجا در زمینه مبارزه با تبلیغات غیرمجاز اینترنتی اقدامی در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی شهروندان است. امیدواریم مسئولان ذیربط در این‌باره نیز نظارت دقیقی داشته باشند. متأسفانه کلاهبرداری‌ها و سوءاستفاده‌های زیادی به دلیل عدم‌آگاهی شهروندان در فضای مجازی صورت می‌گیرد که لازم است از سوی مسئولان ذیربط اطلاع‌رسانی مناسبی صورت بگیرد.
 
رحیم‌زاده از تهران


  آزمون سردفتری سال97
سلام. پس از برگزاری آزمون سردفتری سال97 داوطلبان انتظار داشتند مسئولان برگزاری نتایج را در سایت اعلام می‌کردند تا حداقل شرکت کنندگانی که پس از مدت‌ها تلاش موفق به شرکت در آزمون شده بودند با دریافت کارنامه درصد رتبه و تراز شرکت در این آزمون را بدانند! متأسفانه این آزمون نه‌تنها در برگزاری بلکه در اعلام نتایج نیز کوتاهی‌های زیادی داشته است که امیدواریم مسئولان مربوطه در قوه قضاییه به این مشکل رسیدگی کنند.
 
گلایه تعدادی از داوطلبان


@  سردرگمی پس از تصادف خودرو
سلام. وقت بخیر. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از تصادف منجر به خسارت خودرو، دچار سردرگمی می‌شوید که آیا نیاز به کروکی هست یا خیر؟ خیلی از رانندگان فکر می‌کنند کارشناس برای هر تصادفی باید کروکی بکشد. از طرفی برخی راننده‌ها هم بر این باورند که درصورت تصادف‌، ‌خودشان موضوع را حل و فصل کنند و خود را درگیر گزارش دادن به شرکت بیمه نکنند. این در حالی است که هنگام تصادف خودروی من مأمور راهنمایی پس از حضور در محل اعلام کرد کروکی لازم نیست، ولی وقتی به بیمه مراجعه کردیم پرداخت خسارت بدون کروکی را قبول نداشت. گناه مردم این وسط چیست؟ لطف کنید گزارشی در این‌باره منتشر کنید.
 
8745...0912

این خبر را به اشتراک بگذارید