• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 23 مهر 1397
کد مطلب : 34192
+
-

قصاص؛ تاوان 2 جنایت

داماد خشمگین و دوستش که با حمله به یک خانه روستایی همسر و برادرزنش را به قتل رسانده بودند به دار مجازات آویخته شدند.
به گزارش همشهری، این حادثه فروردین‌ماه سال84 در یکی از روستاهای شهریار رخ داد. آن شب اهالی روستا صدای درگیری از خانه یکی از اهالی شنیدند و وقتی به آنجا رفتند با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. زنی 28ساله و برادر 24ساله‌اش خون‌آلود روی زمین افتاده بودند و با حضور اورژانس در محل مشخص شد که این خواهر و برادر بر اثر ضربات چاقو جان باخته‌اند. در این حادثه مردی جوان هم زخمی شده بود که به بیمارستان انتقال یافت. در بررسی‌ها مشخص شد که عامل این حادثه مرگبار کسی جز داماد خانواده نیست. این مرد 24ساعت بعد دستگیر شد و  در بازجویی‌ها به قتل همسر و برادرزنش با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

وی درخصوص انگیزه‌اش گفت: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتم و مدام با هم درگیری داشتیم تا اینکه با من قهر کرد و به خانه پدرش رفت. این موضوع باعث شد که از دستش عصبانی شوم و وقتی دیدم به حرف‌هایم اهمیت نمی‌دهد،  نقشه قتلش را کشیدم و سراغ دوستم رفتم و از او خواستم تا در قتل همسرم به من کمک کند. دوستم هم قبول کرد و شب حادثه پس از مصرف مشروبات الکلی به خانه پدرزنم در یکی از روستاهای شهریار رفتیم.

وی ادامه داد: وقتی آنجا رسیدیم ابتدا دوستم زنگ در خانه را به صدا درآورد که مادرزنم در را به رویش باز کرد. من که مخفی شده بودم از فرصت استفاده کردم و  به زور وارد خانه شدم. خیلی عصبانی بودم به حدی که با چاقو یکی از مهمان‌های پدرزنم که آنجا بود را زخمی کردم و بعد برای قتل همسرم وارد اتاق شدم و جان او را گرفتم. وقتی می‌خواستم با دوستم از خانه پدرزنم فرار کنم ناگهان برادرزنم وارد خانه شد. دوستم قمه را که در دست من بود، گرفت و او را کشت.

با اعترافات داماد خانواده، همدستش نیز قتل برادرزن او را گردن گرفت و در بازجویی‌ها گفت: آن شب من مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و حالت عادی نداشتم. در ادامه متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و هردو به قصاص محکوم شدند. حکم به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و متهمان چند روز قبل در محوطه زندان رجایی‌شهر به‌دار مجازات آویخته شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید