• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 23 مهر 1397
کد مطلب : 34139
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

مزاحمت‌ وانت‌بار‌ها در گنبدکاووس
خیابان حافظ ‌جنوبی - حدفاصل چهارراه مدرس و 17 شهریور - که در واقع مرکز شهر گنبدکاووس هم محسوب می‌شود، به محل پارک جرثقیل‌‌ها و وانت‌‌بارها مبدل شده و برای شهروندان و کاسبان منطقه مشکلاتی ایجاد کرده است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند. 
حسینی از گلستان 

 گران‌فروشی نان در زنجان 
نان‌های سنگک و بربری در زنجان بسیار کوچک شده‌‌اند و با همان قیمت قبلی به فروش می‌رسند. چرا مسئولان نانواهای گران‌فروش را کنترل نمی‌کنند. 
نیاکان از زنجان 

  گرانی کالاها در قم 
از قم تماس می‌گیرم. مسئولانی که می‌گویند همه کالاها به وفور وجود دارد، چرا درباره قیمت‌ها اظهار نظر نمی‌کنند؟ قیمت‌ها به قدری بالا رفته است که نمی‌توان چیزی خرید. حالا کالا هرچقدر هم در بازار وجود داشته باشد، وقتی ‌توان خرید نیست، چه فایده دارد؟
یک شهروند از قم 

  آب شور آبادان 
باوجود این‌که مسئولان در ماه‌های گذشته بارها وعده دادند که مشکل کیفیت آب آشامیدنی در آبادان رفع می‌شود،‌ آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان هنوز هم شور است. اغلب مردم آب را به صورت بسته‌بندی تهیه می‌کنند. تا کی قرار است وضع به همین شکل ادامه پیدا کند؟
عابدی از خوزستان 

کمبود اتوبوس در اصفهان 
مسیر خیابان هزار جریب - سیتی سنتر در شهر اصفهان اتوبوس‌های بسیار کمی دارد. به همین دلیل هم شهروندان باید مدت زیادی را در انتظار اتوبوس بایستند. مسئولان شهرداری به این مشکل رسیدگی کنند. 
هاشمی از اصفهان 

تعیین تکلیف سرحدآباد
دهستان سرحدآباد در البرز یک ریل راه‌آهن دارد که هیچ حفاظی ندارد. این ریل بارها موجب بروز تصادف و آسیب به رهگذران شده است. مسئولان فکری برای رفع این مشکل کنند. تا کی قرار است این ریل قربانی بگیرد؟
حضرتی از البرز 

این خبر را به اشتراک بگذارید