• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 16 دی 1396
کد مطلب : 3377
+
-

کوتاه از حادثه

شهادت 3پلیس در درگیری با اشرار

3 افسر پلیس شهرستان خاش در درگیری با قاچاقچیان مواد‌مخدر به شهادت رسیدند.

به گزارش میزان، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان متوجه تردد قاچاقچیان مواد‌مخدر در منطقه‌ای در اطراف شهر شدند.

با اعزام تیم‌های عملیاتی، تلاش برای دستگیری قاچاقچیان آغاز شد اما قاچاقچیان با مأموران درگیر شده و به روی آنها آتش گشودند.

در جریان این درگیری 3‌نیروی پلیس مبارزه با مواد‌مخدر خاش جان خود را از دست داده و به شهادت رسیدند.

تحقیقات در رابطه با این حادثه و شناسایی عاملان این جنایت ادامه دارد. پلیس استان سیستان و بلوچستان اسامی شهدای این حادثه را ستوان‌یکم رضا شهرکی، ستوان‌یکم کامبیز سنچولی و ستوان‌یکم رضا اصغریان اعلام کرده است.

 

 راننده تریلی مأموران را زیر گرفت

خواب‌آلودگی راننده باعث خروج تریلی از مسیر و زیر گرفته‌شدن 2مامور پلیس راه قم شد. به گزارش پلیس، این تریلی در محور قم- دلیجان در حرکت بود که به‌علت خواب‌آلودگی راننده آن با مأموران پلیس راه برخورد کرد که در این تصادف 2نفر مجروح شدند.

حادثه بعدازظهر پنجشنبه رخ‌داد و مأموران پلیس در حاشیه جاده مستقر شده و در حال انجام وظیفه بودند که با این حادثه روبه‌رو شدند و پس از آن هر دو مأمور مجروح به بیمارستان انتقال یافتند.

 

 در تهران «گُل» کاشته نمی‌شود

«عوارض ماده مخدرگل حداقل 5‌برابر مصرف مخدر شیشه است و تأثیرات جبران‌ناپذیر زیادی روی بدن و به‌خصوص مغز و سیستم عصبی می‌گذارد.» این گفته‌های سرهنگ بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران است.

وی در ادامه گفت: در شهر تهران کشت گل نداریم و اصلا زمینی نیست که مخدر گل در آن کشت شود اما در برخی استان‌های همجوار و در مراتع این ماده کشت شده و به تهران آورده می‌شود‎.‎

 

 سیل در کنگو 37قربانی گرفت

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در پایتخت جمهوری دمکراتیک کنگو به کشته‌شدن دست‌کم 37نفر منجر شد. به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقامات محلی در کنگو اعلام کردند چهارشنبه شب، بارش شدید باران باعث وقوع سیل و رانش زمین در پایتخت شد. مقامات این کشور همچنین از فرو ریختن چندین خانه و غرق شدن چند کودک در سیلاب خبر دادند.

 

 برخورد مرگبار قطار با کامیون 

بر اثر برخورد شدید قطار با یک کامیون در آفریقای جنوبی 18 نفر کشته و حدود 260نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مقامات آفریقای جنوبی، در این حادثه ریلی یک قطار مسافربری با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و موجب کشته شدن دست‌کم 18 نفر شد. مقامات محلی اظهار داشتند: در این حادثه که روز پنجشنبه اتفاق افتاد راننده کامیون قصد داشته بدون توجه به نزدیک شدن قطار از روی ریل عبور کند.

در نتیجه این سانحه، آتش‌سوزی رخ داد و باعث شد تعدادی از مسافران داخل واگن‌های قطار گرفتار شوند. گفته شده برخی از قربانیان این حادثه به‌شدت دچار سوختگی شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید