• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 19 مهر 1397
کد مطلب : 33697
+
-

استارت بدون رونالدو

لیگ ملت‌های اروپا امشب ادامه پیدا می‌کند

استارت بدون رونالدو

امشب و فردا در نقاط مختلف اروپا رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا ادامه پیدا می‌کند. هنوز بسیاری با شرایط این لیگ نتوانسته‌اند خود را وفق دهند. تیم‌های بزرگ با ستارگانشان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و بازیکنان خسته از بازی‌های باشگاهی پس از بازی‌های ملی، خسته‌تر و گاه مصدوم راهی باشگاه‌شان می‌شوند. چند روز پیش، یورگن کلوپ که تیمش بدجور در کورس رقابت برای قهرمانی است، به برگزاری این لیگ توسط یوفا اعتراض کرده و آن را بی‌معنی خوانده بود. با این حال، مسابقات در هفته پیش رو ادامه دارد.
 
 غیبت ابرستاره
امشب در سطحA لهستان میزبان پرتغال است. پرتغالی‌ها، کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارند. هر دو تیم در بازی‌های نخست‌شان، مقابل ایتالیا قرار گرفته بودند. لهستان مساوی کرده و پرتغال با یگ گل، آتزوری را برده بود. فرناندو سانتوس با تغییرات اندکی نسبت به بازی قبلی مقابل ایتالیا تیمش را راهی میدان خواهد کرد. آندره سیلوا که عملکرد فوق‌العاده‌ای را در لالیگا داشته7 گل در این فصل برای سویا زده و فعلا در رده دوم بهترین گلزنان این رقابت‌ها ایستاده است. در ترکیب لهستان به‌احتمال بسیار، فابیانسکی بر ژسنی که پیراهن شماره یک یوونتوس را بر تن می‌کند، ترجیح داده خواهد شد. لواندوفسکی که روزهای بدی با بایرن‌مونیخ سپری می‌کند، در پیشانی خط حمله لهستانی‌ها به‌دنبال موفقیت می‌گردد. 3 بازی قبلی 2 تیم با تساوی به پایان رسیده است. البته آخرین مورد در یورو2016 بود که پرتغالی‌ها در پنالتی بردند.
 
 جدال‌ برای صعود
سوئیس و بلژیک در گروه2سطحA، بازی‌ اول خود را مقابل ایسلند برده‌اند. مصاف 2 تیم، نبردی برای صعود است. این بازی فردا و به میزبانی سوئیس برگزار خواهد شد. در گروه4 سطحA، کرواسی میزبان انگلستان است. 2 تیم چند‌ماه پیش در نیمه‌نهایی جام‌جهانی مقابل هم قرار گرفته بودند که آن بازی با برتری 2 بر یک کرواسی به پایان رسید. نایب‌قهرمان جام‌جهانی2018روسیه، در بازی نخست خود در لیگ ملت‌های اروپا با 6گل مغلوب اسپانیا شد. 2تیم برای رقابت با اسپانیا به‌منظور صعود به مرحله نیمه‌نهایی، باید هر 3امتیاز را کسب کنند. بی‌شک بازنده این میدان، شانسی برای رسیدن به مرحله بالاتر ندارد. کرواسی در این مسابقه 4غایب بزرگ به‌نام‌های کالینیچ، ورسالیکو، بروزوویچ و باریشیچ دارد و بدین‌ترتیب تغییرات بسیاری را باید در ترکیب این تیم شاهد باشیم. در ترکیب انگلیس، تنها لوک شاو به‌دلیل مصدومیت غایب است. 

گرت‌ساوت‌گیت که قرارداد خود را به‌تازگی تمدید هم کرده است، می‌خواهد شرایط را در این گروه تغییر دهد و با بردن کرواسی آماده رویارویی با اسپانیا در روز دوشنبه هفته آینده شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید