• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 19 مهر 1397
کد مطلب : 33689
+
-

احتمال بازگشت دژآگه، شجاعی و منتظری به ترکیب

محمد زارعی

دور دوم تمرینات آماده‌سازی‌ تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا 13مهر‌ماه آغاز شد. در تمریناتی که دو روز نخست آن با حضور فقط 5بازیکن در ساختمان پک برگزار شد ملی‌پوشان بیشتر به انجام کارهای هوازی پرداختند اما بعد از دو روز با اضافه شدن ملی‌پوشان بیشتر تمرینات در زمین پژوهشگاه نفت پیگیری شد و تا دیروز ادامه داشت.
از روز دوشنبه و سه‌شنبه گذشته با کامل شدن ملی‌پوشان (به غیر از مرتضی پورعلی‌گنجی و علی کریمی که مصدوم هستند) خود کارلوس کی‌روش به‌طور جدی وارد گود شده تا تمرینات را به دقت زیرنظر بگیرد. مرد پرتغالی به خوبی می‌داند در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فقط باید به‌عنوان قهرمانی برسد. چرا که این انتظاری است که هواداران فوتبال از او دارند. کی‌روش این روزها در تمرینات هرگاه از مقابل خبرنگاران و دوربین عکاس‌ها رد می‌شود خنده بر لب دارد تا در ظاهر هم شده نشان دهد اوضاع نسبتا خوب است.
اما بیانیه‌هایی که او در فضای مجازی چند ساعت بعد از تمرینات منتشر می‌کند نشان‌دهنده این مسئله است ‌که هنوز دغدغه‌های بسیاری تا آماده‌سازی‌ مطلوب تیم ملی در راه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پیش رو دارد.نگاهی به روند چند روز اخیر تمرینات و اردوی قبلی تیم ملی و بازی با ازبکستان و نفرات دعوت شده به اردو مشخص می‌کند کارلوس کی‌روش در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا توجه ویژه‌ای به بازیکنان با تجربه در کنار بازیکنان جوان دارد و به هیچ وجه قصد ندارد از کنار نام بازیکنان با سابقه‌ای مانند اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، پژمان منتظری و... به راحتی بگذرد. چراکه او اعتقاد دارد رقابت‌هایی در سطح جام ملت‌های آسیا جایی نیست که یکباره دست به جوانگرایی بزنیم و یا با بازیکنان جوان در این رقابت‌ها حاضر شویم.
کی‌روش در تمرینات روزهای گذشته و در ترکیب تیم اصلی همواره از بازیکنانی مانند شجاعی، دژاگه و منتظری استفاده می‌کرد و این نشان می‌دهد همچنان روی آنها حساب می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید