• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 18 مهر 1397
کد مطلب : 33515
+
-

لیگ یک در انتظار صدرنشین

6 هفته از بازی‌های لیگ دسته اول می‌گذرد و در این مدت تیم‌های مختلفی صدرنشینی را تجربه کرده‌اند و هنوز هیچ تیمی جایگاه اول را تسخیر نکرده ‌است.
هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول امروز و فردا با برگزاری 7 بازی پیگیری می‌شود. بعد از 6 تیمی‌شدن لیگ، هر هفته 2 تیم استراحت می‌کنند تا در نیم‌فصل اول مجدد قرعه‌کشی انجام شود. بر همین اساس این هفته شهرداری تبریز و فجر سپاسی استراحت دارند. با تغییراتی که در جدول بازی‌ها و تیم‌ها طی هفته‌های گذشته رخ داده به‌نظر می‌رسد از این هفته رقابت بین تیم‌ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.
شاید با جدی‌تر شدن رقابت‌ها، چهره تیم‌های مدعی در بالای جدول نیز مشخص شود چراکه تا به این هفته صدر جدول دستخوش تغییرات زیادی شده ‌است. در ادامه تغییرات در تیم‌ها، هفته گذشته خونه‌به‌خونه که از ابتدای فصل بارها تهدید به کناره‌گیری کرده‌ بود، با نظر محمدی قرارداد بست تا ادامه رقابت‌ها را با قدرت بیشتری پیگیری کند.
مس کرمان هم بعد از نتایج ضعیف در ابتدای فصل، سامره را برکنار کرد و میشو کریستیچوویچ کروات را به خدمت گرفت. یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته را می‌توان جدال ملوان و گل‌گهر عنوان کرد. زمین گل‌آلود‌، هوای ابری و رگباری انزلی، ورزشگاه خالی از تماشاگر به‌دلیل محرومیت انزلی‌چی‌ها و نبرد چقرهای بد بدن از ویژگی‌های بازی عصر چهارشنبه ملوان و گل‌گهر سیرجان است.
گل‌گهر که نخستین باخت خود را هفته گذشته مقابل آلومینیوم تجربه و با همین باخت صدرنشینی را به رقیب تقدیم کرد، این هفته برای جبران امتیاز از دست رفته بی‌شک رقابت دشواری در انزلی خواهد داشت. اما حساس‌ترین بازی این هفته تقابل 2 تیم مس کرمان و قشقایی خواهد بود. قشقایی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اما مقابل مسی قرار می‌گیرد که قصد ندارد جایگاه خود را در میان مدعیان بالای جدول از دست بدهد. ا
کسین البرز نیز بازی حساسی را فردا مقابل شاهین بوشهر برگزار می‌کند. اکسین که در 3 هفته گذشته 7 امتیاز از دست داد، حالا حسرت این امتیازات را می‌خورد چراکه می‌توانست به‌جای قرار گرفتن در جایگاه دوم با 11 امتیاز در صدر جدول با 18 امتیاز ایستاده باشد. با شرایط فعلی در لیگ دسته اول باید گفت نیمه بالای جدول رقابت نزدیکی تا نیم‌فصل اول خواهند داشت.
   برنامه کامل بازی‌های امروز و فردا:‌
چهارشنبه 18مهر
خونه به‌خونه  بادران تهران 
15:00
مس رفسنجان  پرسپولیس پاکدشت 
15:15
ملوان  گل‌گهر سیرجان
نود ارومیه  آلومینیوم اراک
15:30
قشقایی شیراز  مس کرمان
15:45
پنجشنبه 19مهر
شاهین شهرداری بوشهر اکسین البرز
18:00
کارون اروند خرمشهر  شهرداری ماهشهر
18:20
 

این خبر را به اشتراک بگذارید