• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
چهار شنبه 18 مهر 1397
کد مطلب : 33513
+
-

کی روش: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

کی روش: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

استنلی کی‌روش فصل گذشته یکی از بازیکنان تأثیرگذار ذوب‌آهن بود و نقش مهمی در نایب قهرمانی این تیم داشت. وقتی امیر قلعه‌نویی به سپاهان رفت تصمیم گرفت تا این مهاجم برزیلی را همراه خودش به پرافتخارترین تیم ایران ببرد. کی‌روش در سپاهان هم یک‌مهره ارزشمند برای قلعه‌نویی محسوب می‌شود و او تا به اینجا عملکرد خوبی از خودش به‌نمایش گذاشته است. با کی‌روش درخصوص شرایط سپاهان و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده‌ایم. 


    از ابتدای فصل شروع کنیم که تو تصمیم گرفتی به سپاهان بیایی. چرا این تیم را انتخاب کردی؟

چندعامل باعث شد که چنین تصمیمی بگیرم؛ نکته مهم این بود که من کارکردن با امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن را تجربه کرده بودم و از این مربی شناخت داشتم. مسئله مهم دیگر زندگی در شهر اصفهان بود، من به زندگی در اینجا عادت کردم و طبیعتا این موضوع هم در انتخاب من تأثیرگذار بود. از سپاهان هم به اندازه کافی اطلاعات داشتم و می‌دانم که آنها در فوتبال ایران تیم معتبری محسوب می‌شوند.
 

  پیشنهادهای دیگری از خارج از ایران نداشتی؟

من چند پیشنهاد داشتم ولی وقتی با پیشنهاد سپاهان روبه‌رو شدم در نهایت تصمیم گرفتم که این تیم را انتخاب کنم.


    سپاهان چه تفاوت‌هایی با ذوب‌آهن دارد؟

هر تیمی شاخصه‌های خاص خودش را دارد و نمی‌توان این‌دو تیم را با یکدیگر مقایسه کرد. ذوب‌آهن هم واقعا باشگاه خوبی است و من فصل خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم.


    عملکرد سپاهان را بعد از گذشت 8هفته چطور ارزیابی می‌کنی؟

ما خوب امتیاز گرفتیم و جزو بالانشین‌ها هستیم ولی می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم. هدفمان این است که در ادامه مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم.


    به‌نظر تو سپاهان امسال می‌تواند قهرمان شود؟

به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است و این پتانسیل را داریم. ما بازیکنان خوبی داریم و کادر فنی سپاهان هم آنقدر تجربه دارد که بتوانیم امسال بهترین نتایج را بگیریم.


    اصلی‌ترین رقیب سپاهان چه تیمی است؟

از حالا نمی‌توان در این مورد صحبت کرد. تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، پدیده و چندتیم دیگر مدعی هستند. ما هم تلاش می‌کنیم که در کورس باقی بمانیم و در نهایت قهرمان شویم. هدف ما قهرمان شدن در جام حذفی و لیگ برتر است.


    از عملکرد خودت در سپاهان راضی هستی؟

در این مورد باید کادر فنی نظر بدهد. من همیشه نهایت تلاش خودم را به خرج می‌دهم تا عملکرد خوبی داشته باشم و مهم این است که خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم.


    به آقای گلی فکر می‌کنی؟

هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود ولی برای من موفقیت تیم مهم‌تر است. اگر سپاهان قهرمان شود من این اتفاق را به آقای گل‌شدن ترجیح می‌دهم.


    ظاهرا علاقه خاصی هم به شهر اصفهان داری؟

بله، همینطور است. البته در مجموع باید بگویم که ایران کشوری زیبا با تمدن قدیمی است و من دوست دارم مناطق دیدنی کشور شما را ببینم. دوست دارم با خانواده‌ام به شهرهای مختلف بروم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید