• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 16 مهر 1397
کد مطلب : 33220
+
-

آسمان ابری برنابئو

آسمان ابری برنابئو

6ساعت و 49دقیقه از آخرین گلی که رئال‌مادرید زده، می‌گذرد و هواداران این تیم، مأیوس و ناامید، در انتظار آن هستند تا ببینند، یولن لوپتگی می‌تواند معجزه‌ای کند یا خیر؟ رئال، از گل مارکو آسنسیو مقابل اسپانیول تاکنون گلی به‌ثمر نرسانده است. آنها در 4بازی پیاپی مقابل سویا، اتلتیکومادرید، زسکامسکو و دپورتیوو آلاوس تنها یک امتیاز گرفته‌اند و 5 گل هم خورده‌اند. از آوریل1985 تاکنون پیش نیامده بود که رئال‌مادرید در 4بازی متوالی گل نزند. در آن زمان لوس‌بلانکوس در 5بازی متوالی گل نزده بود. رئالی‌ها، پس از تعطیلات بازی‌های ملی و در هفته نهم لالیگا، میزبان لوانته خواهند بود.

    دیوانگی نکنیم
در چنین شرایطی، سرخیو راموس، کاپیتان رئال می‌گوید که تعویض مربی، دیوانگی محض است. گاهی خوب است که مربی را عوض کنیم و بعضی‌وقت‌ها هم اینطور نیست، ولی هنوز خیلی زود است در مورد این مسئله صحبت کنیم و اختیار چنین تصمیمی با بازیکنان نیست. هر کسی نظر خودش را دارد، اما تعویض مربی هیچ‌وقت خوب نیست. اخراج مربی در چنین مدت کمی دیوانگی است. می‌دانیم می‌توانیم برای پیشرفت کارهای بیشتری انجام دهیم و می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم. شاید این روزها هواداران بیشتر در مورد کریستیانو صحبت می‌کنند، چون او دیگر اینجا نیست، ولی وقتی کریستیانو هم اینجا بود، در بعضی از بازی‌هایمان به‌خاطر گل‌نزدن از ما انتقاد می‌شد و بعد ما دوباره به روند گلزنی برمی‌گشتیم.»

    کروس 200تایی شد
در شبی که رئال‌مادرید مقابل دپورتیوو آلاوس با یک گل شکست خورد، تونی کروس برای دویستمین‌بار پیراهن لوس‌بلانکوس را بر تن کرد. کروس که در سال2014 از بایرن‌مونیخ به رئال‌مادرید آمد، پنجمین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند. کروس در کارنامه‌اش، 12گل، 48پاس‌گل، 447خلق موقعیت و 93درصد پاس صحیح را به ثبت رسانده است. این ستاره آلمانی، یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، 3قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 2قهرمانی در سوپرجام اروپا و 3قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را هم در زمره افتخاراتش با رئال ثبت کرده است. بین آلمانی‌ها، فقط اولی اشتیلیکه با 308بازی برای رئال، رکورددار است.

    اوضاع تغییر می‌کند
یولن لوپتگی سرمربی رئال‌مادرید باور دارد که شرایط تیمش به‌زودی تغییر خواهد کرد. او پس از باخت لحظه‌آخری به آلاوس گفت: «هواداران حق دارند به‌خاطر نتایج اخیر ناامید شوند، اما تازه در‌ماه اکتبر هستیم و فقط 3امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و به‌سرعت این شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت. باید مصدومان برگردند و باید هر چه زودتر روند پیروزی‌های خود را شروع کنیم.»
   
کلین‌شیت یک‌نیمه‌ای
برای نخستین‌بار در فصل جاری، رئال‌مادرید توانست در نیمه‌نخستِ یک مسابقه خارج از خانه، دروازه‌اش را بسته نگه دارد. به‌نظر می‌رسد که این آمارها، هواداران رئال را عصبی می‌کند. آنها تیمی ترسناک را در چندفصل گذشته داشته‌اند و حالا باید به رکورد کلین‌شیت یک‌نیمه‌ای مقابل آلاوس دل خوش کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :