• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 15 مهر 1397
کد مطلب : 33077
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  تلاشگران عرصه امنیت کشور
با سلام. هفته نیروی انتظامی که امسال با شعار «پلیس مقتدر امین مردم» نامگذاری شده است را به تلاشگران عرصه امنیت تبریک می‌گوییم؛ عزیزانی که در مرزها و داخل شهرها تا پای جان برای آسایش مردم تلاش و از جان‌گذشتگی می‌کنند تا مردم امنیت داشته باشند. عزیزان نیروی انتظامی خدا نگهدارتان باشد.
 

2436...0912


   استفاده از باران رحمت الهی
سلام. وقت بخیر. بارش باران رحمت ‌الهی در شمال امری بدیهی است و سازمان‌های مسئول بایستی متناسب با شرایط فصلی همواره آمادگی لازم را داشته باشند. متأسفانه چون از بارندگی‌ها در فصول مختلف نمی‌توانیم بهره درست ببریم، در بسیاری از مواقع به‌جای نعمت تبدیل به بحران و بلای طبیعی می‌شود. این در حالی است که می‌توان
با برنامه‌ریزی و استفاده صحیح از تکنولوژی‌های روز و سرمایه‌گذاری درست از این بارندگی‌ها در هر استان برای توسعه آن خطه بهره برد. لطفا در روزنامه همشهری گزارشی در این باره منتشر کنید.
 
2543...0912


 شناسایی گرانفروشان و دلالان
با عرض سلام و سپاس بی‌پایان و خداقوت. حالا که روند کاهشی نرخ دلار آرامش را بر بازارها حاکم کرده است، مسئولان در دولت و قوه قضاییه باید با مفسدین اقتصادی که برای رسیدن به منافع طمعکارانه خود به‌صورت آشکار و پنهان اخلال و بی‌نظمی در جامعه ایجاد کرده‌اند، برخورد کند. انتظار می‌رود با برقراری تیم‌های ویژه، گرانفروشان و دلالان را شناسایی و اقدامات آنها را با برخورد قانونی خنثی کنند.
 
6263...0912


   دهم جهان در تولید مرغ و تخم‌مرغ
با سلام. در خبرها خواندم که وزیر جهاد کشاورزی گفته است: ایران جزو ۱۰ کشور اول تولید مرغ و تخم‌مرغ در جهان است. وقتی این سخنان امیدوارکننده را از زبان مسئول مستقیم تامین مرغ و تخم‌مرغ در کشور می‌شنویم هم باعث خوشحالی و هم ناراحتی می‌شود؛ خوشحال از این بابت که کشور ما چنین ظرفیت بالایی دارد، اما ناراحت از این جهت که وقتی چنین ظرفیتی داریم، چرا باید در توزیع به‌وفور آن در کشور با مشکل روبه‌رو شده و بهانه‌ای به سودجویان بدهیم تا این تولید داخلی را با بالاترین قیمت به مردم بفروشند؟ در واقع اگر ما وارد‌کننده این محصولات بودیم هم نباید قیمت آن اینقدر بالا باشد. امیدوارم منعکس کنید.
 
3287...0919


   درخواست از شهرداری منطقه14
با سلام و خسته نباشید. خیابان پیروزی روبه‌روی بیمارستان فجر و مترو به‌رغم تردد زیاد مسافران و بیماران، فاقد پل عابرپیاده و امکانات ایمن‌سازی‌ است. متأسفانه با وجود 4بانده بودن این خیابان شاهد تصادف خودروها و موتورسواران با عابران پیاده هستیم. از شهرداری منطقه 14 درخواست می‌کنیم با همکاری پلیس راهور به این مشکل شهروندان رسیدگی کنند.
 
رضایی از ساکنان محل

این خبر را به اشتراک بگذارید