• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 15 مهر 1397
کد مطلب : 33081
+
-

بیهوش‌کردن پدرزن و باجناق برای سرقت

بیهوش‌کردن پدرزن و باجناق برای سرقت


مرد جوان با 2فنجان نسکافه مسموم پدرزن و باجناقش را بیهوش کرد و دست به سرقتی میلیونی زد تا از آنها انتقام بگیرد اما خیلی زود گیر افتاد.

به گزارش همشهری، یازدهم مهرماه، مأموران پلیس پایتخت در جریان سرقت از خانه‌ای در شرق تهران قرار گرفتند. شاکی می‌گفت: به همراه باجناقم به خانه پدرزنم رفته بودیم و چون همسرانمان به مسافرت رفته بودند تنها بودیم. حدود ساعت 10شب باجناقم برایمان نسکافه آورد و من و پدرزنم فنجان‌هایمان را سر کشیدیم اما لحظاتی بعد دچار سرگیجه شده و به خواب رفتیم.

حدودا ظهر روز بعد بود که از خواب بیدار شدیم و فهمیدیم از خانه سرقت شده است. علاوه بر طلا و جواهرات، اسناد ملکی، دسته‌چک و مدارک شناسایی ما که در خانه پدرزنم بود سرقت شده بود و حدس می‌زنم که این سرقت توسط باجناقم صورت گرفته است، چراکه او نسکافه مسموم تهیه و ما را بیهوش کرده بود.با شکایت این مرد، مأموران راهی خانه مظنون شدند. او مدعی شد که بی‌گناه است و باجناقش دروغ می‌گوید و در جریان بیهوش شدن آنها نیست. با این حال مأموران با دستور قضایی به بازرسی خانه وی پرداختند و بخشی از اموال مسروقه را در آنجا پیدا کردند.

جوان سارق این‌بار مدعی شد که به قصد انتقام‌جویی دست به سرقت زده است. او گفت که باجناقش و خانواده همسرش در زندگی آنها دخالت می‌کردند و چون از آنها کینه به دل گرفته بود، نقشه سرقت ریخته تا از آنها انتقام بگیرد. به گفته سرهنگ مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، برای متهم قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید