• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 11 مهر 1397
کد مطلب : 32707
+
-

هفت شهر

شهردار یزد به‌زودی معرفی می‌شود

غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد: تاکنون ۱۰نفر برای انتخاب به‌عنوان شهردار یزد داوطلب شده‌اند که سوابق و برنامه‌های آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد. کاندیداهایی که بیشترین رأی را کسب کنند در اوایل هفته آینده در جلسه علنی اعلام شده و در نهایت شهردار یزد را انتخاب و معرفی خواهیم کرد. (ایمنا)

مشهد هم شهر دوستدار کودک می‌شود

محسن حسینی‌پویا، عضو شورای شهر مشهد: طرح شهر دوستدار کودک با بهره‌گیری از نظرات اساتید دانشگاه، جامعه‌شناسان و فعالان حقوق کودک توسط کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مدون شد که برند بین‌المللی و مورد نظر یونیسف است؛ لذا شورای شهر مشهد در حیطه محلی به استقبال این طرح رفت. همچنین این طرح از طریق پورتال شورای اسلامی شهر مشهد به آدرس
 https://shora.mashhad.ir به مردم عرضه شده تا نظرات آنها نیز در پخته‌تر و نهایی شدن طرح شهر دوستدار کودک لحاظ شود. (همشهری)

 بهره‌برداری از خط 2متروی اصفهان تا ۱۴۰۲

سیدمحمدرضا بنکدارهاشمی، مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان: عملیات عمرانی احداث خط 2 قطار شهری اصفهان آغاز شده و طبق برنامه زمانبندی تا سال ۱۴۰۲ مورد بهره‎برداری قرار می‌گیرد. طول مسیر خط 2 قطار شهری اصفهان ۱۵کیلومتر است که از بلوار شهید غفاری واقع در زینبیه آغاز و در ابتدای خیابان کهندژ خاتمه پیدا می‌کند. (ایمنا)

ایمنی در بخش تجاری زیست‌خاور

سید مصطفی نعمتی، مدیر منطقه ثامن: 30مورد ایمنی در بخش تجاری زیست‌خاور پیاده‌سازی‌ می‌شود و برای این مهم مهلت شش ماهه اختصاص یافته است. بخش تجاری زیست خاور به‌دلیل رفت‌وآمد شهروندان از ضرورت بیشتری برای ایمن‌سازی‌ سریع برخوردار است. (مشهدفوری)

بازار کرمان ایمن می‌شود

علی عسکری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان: نقشه ایمنی بازار بزرگ شهر کرمان تهیه شده است. در شش ماه ابتدای امسال بالغ بر ۹۲۰ عملیات اطفای حریق در سطح شهر کرمان انجام شده است.

خانه امام (ره) موزه می‌شود

محمد کمساری، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره): با همکاری شهرداری اراک خانه موزه امام راحل در خمین تهیه شده و با تأمین منابع اعتباری آن از طرف دولت عملیات اجرایی آن سال آینده آغاز می‌شود. محوریت این خانه‌موزه در روایت زندگی و شخصیت پدر امام خمینی(ره) و امام راحل برای بازدیدکنندگان است تا آنان به‌ویژه بازدیدکنندگان خارجی با ویژگی‌های شخصیتی امام راحل و کارکردهای بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی آشنا شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :