• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 9 مهر 1397
کد مطلب : 32334
+
-

بازگشت به سیستم خطی با تیم ناقص

کاروان پرسپولیس روز گذشته تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد. بازیکنان پرسپولیس پس از رسیدن به دوحه برای استراحت راهی هتل تورچ شدند و روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را در دوحه برگزار کردند. تیم پرسپولیس سه‌شنبه بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل السد قطر در ورزشگاه جاسم بن‌حمد برگزار خواهد کرد.
برانکو در این بازی با وضعیت دشواری مواجه شده است. کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری را به‌خاطر محرومیت در اختیار ندارد و حسین ماهینی هم با پارگی رباط مواجه شده تا دست برانکو بیش از گذشته خالی باشد. با این حال به‌نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس تصمیم خود را برای نفرات مورد نظر خود گرفته است. برانکو در خط دفاعی و در نبود ماهینی بازیکن دیگری را ندارد که جایگزین او کند. در جمع بازیکنان ذخیره هم تنها شاهین عباسیان در پست دفاع راست بازی کرده که البته در این فصل اصلا به میدان نرفته است.
با وجود این برانکو در بازی برابر السد از سیامک نعمتی در این پست استفاده خواهد کرد و این بازیکن در کنار شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی و شایان مصلح در خط دفاعی بازی خواهند کرد. البته بزرگ‌ترین مشکل برانکو برای استفاده از نعمتی در این بازی عدم‌هماهنگی این بازیکن در خط دفاعی است که می‌تواند در آفساید‌گیری تیم را با مشکل مواجه کند. برانکو اما در خط هافبک بار دیگر تیم خود را به‌صورت خطی به میدان خواهد فرستاد و در نبود کمال امید عالیشاه در کنار نوراللهی در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد تا با دوندگی خود هافبک‌های السد را از کار بیندازد. بشار رسن و آدام همتی وظیفه دوندگی را بین هافبک دفاعی و خط حمله بر عهده خواهند داشت. در خط حمله هم منشا و علیپور بازی خواهند کرد و برانکو امیدوار است با این سیستم در نبود بازیکنان تأثیرگذار خود بتواند نتیجه مورد نظر خود را در قطر کسب کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید