• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 9 مهر 1397
کد مطلب : 32333
+
-

آنها می‌زدند، من هم می‌زدم!

آنها می‌زدند، من هم می‌زدم!

میلاد زکی‌پور دوباره مدافع چپ فیکس استقلال شده؛ بازیکنی که 3 سال قبل در 20سالگی و در نخستین سال حضورش در ترکیب آبی‌ها درخشید و نوید یک مدافع چپ باکیفیت را می‌داد؛ هرچند مصدومیت‌ها و افت فنی باعث شد نتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد. این روزها او دوباره کیفیت بالاتری ارائه داده و گزینه اول سمت چپ خط دفاعی است. صحبت‌های زکی‌پور درباره داربی، خشونت بازی و وضعیت استقلال در این فصل را در ادامه بخوانید:
 
   داربی حساس بود، اما پرسپولیس آمده بود که گل نخورد و نبازد. ما هم آمده بودیم تا ببریم اما روزمان نبود. می‌توانستیم برنده باشیم ولی بازی گره خورد. بیشتر هم جنگ و دعوا بود. فغانی هم اصلا به آنها کارت نمی‌داد.
   
 الان 2، 3 بازی است که کل مسابقه در سمت چپ استقلال و دقیقا جایی که من بازی می‌کنم، جریان دارد. روز داربی همین شرایط بود. بازی با السد و بعدش بازی با نساجی هم این اتفاق افتاد. خدا را شکر من هم این‌روزها آماده‌ام اما وقتی تیم خوب نباشد، هر چقدر هم تلاش کنید، به چشم نمی‌آید. با این حال من تلاش می‌کنم بازی به بازی بهتر شوم. خوشبختانه آقای شفر هم از من راضی است. مهم این است که توپی از سمت من رد نشود. حالا شرکت در حمله اولویت بعدی است.
 
   مسئولیت در خط دفاع بالاست؛ به‌خصوص در مسابقه‌های مهم. در داربی وقتی شما جلو بیایید و در حمله شرکت کنید، اگر توپی را به پشت‌سر شما بیندازند و کسی هم نباشد تا پوشش دهد، همه می‌گویند ببینید از سمت چپ فرار کردند. من تازه دارم فیکس بازی می‌کنم و تلاش می‌کنم وظایف دفاعی را درست انجام بدهم. به مرور در حملات هم شرکت می‌کنم.
   
 داربی خشن بود. 3سال است که در استقلال هستم و می‌دانم داربی چه شرایطی دارد. من خودم جزو بازیکنانی بودم که خشن‌ بازی کردم. آنها (بازیکنان پرسپولیس) می‌زدند، من هم می‌زدم. 2، 3بار نوراللهی را زدم، 3،2بار هم بشار رسن را، ولی در تیم ما بازیکنان جوانی بودند که سابقه داربی نداشتند و نمی‌دانستند چه کار کنند! 
 
   داور داربی می‌توانست با کارت زرد خود در دقایق ابتدایی، کنترل بازی را در دست بگیرد. 2فصل قبل که ما 3-2 داربی را بردیم (البته 3‌بریک بردیم و گل دوم آنها مردود بود) داور بازی در همان دقایق ابتدایی بازی به امید ابراهیمی کارت زرد نشان داد و از همان لحظه به بعد امید ابراهیمی با احتیاط بازی کرد، ولی در این بازی داور از کنار خطاهای خشن آنها گذشت. کمال کامیابی‌نیا 4بار با آرنج بازیکنان ما را زد ولی داور اصلا کارت نداد. در 3سالی که من در استقلال هستم، یک‌بار نشده ما با اشتباهات داوری برنده بازی شویم؛ یعنی مثلا یک‌بار آفساید ما را نگیرند. من گل زدم یک متر هم بیرون آفساید بودم ولی به اشتباه آفساید گرفتند. در بازی با پرسپولیس بازیکنان این تیم مانند بشار حتی لباس بازیکن ما را می‌کشید ولی داور اصلا کارت نمی‌داد.
 
   بعد از پایان داربی من آنقدر عصبی بودم که به واکنش هواداران توجه نکردم و مستقیم به رختکن رفتم. در کل هواداران بازیکنانی را که خوب بازی کرده‌اند، تشویق می‌کنند و حتی اگر نتیجه دلخواه را هم نگرفته باشیم، کاری ندارند ولی به بازیکنانی که درحد انتظار نبوده باشند، اعتراض دارند. همه جا هم همین است. من هم حواسم نبود چه می‌گویند! وارد رختکن شدم و وقتی از رختکن بیرون آمدم رفته بودند. یکی، دو‌ماه هم است که در فضای مجازی نیستم و کل پست‌های خودم را هم پاک کردم.

     ما در خط دفاعی خوب هستیم. کسی نمی‌تواند به ما ضربه بزند ولی در خط حمله مشکل داریم و در گلزنی موفق نبودیم. به‌نظرم این مشکل هم با تدبیر آقای شفر درست می‌شود. امیدوارم در گلزنی هم موفق شویم.
 
   من قبلا هم توسط آقای کی‌روش به تیم ملی دعوت شده‌ام. الان هم تلاش می‌کنم روند رو به رشد خودم را ادامه بدهم و اگر قسمت باشد، در خدمت تیم ملی هستم. وگرنه بازی در تیم استقلال هم یک نعمت است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید