• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32185
+
-

دعوا می‌کنم، پس هستم!

دعوا می‌کنم، پس هستم!

جنجالی دوباره با نقش آفرینی سعید عبدولی؛ این بار طرف دوم درگیری برادران گرایی بودند. سعید عبدولی حدودا 6 ‌ماه پیش هم در مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن 87کیلوگرم در کشتی اول با مهدی فلاح به مشکل خورد و در کشتی دوم در برابر ایمان انصاری زد و خوردی تمام عیار را به راه انداخت تا جایی که این درگیری به خیابان‌های اطراف پارک‌شهرهم کشیده شد. 
 

  مماشات با عبدولی
سعید عبدولی طبق قرار باید در کشتی اول با کیوان رضایی روبه‌رو می‌شد که موفق شد در این مسابقه با نتیجه 2بر صفر پیروز شود. او برای ملی‌پوش شدن باید 3 کشتی با یوسف قادریان می‌گرفت تا برنده 2 کشتی از 3 کشتی مسافر مسابقات جهانی شود. یوسف قادریان از سال 2015که موفق شد مدال برنز جهان را کسب کند در هر میدانی پا گذاشته ناکام بوده است. جدال او با عبدولی نشان از این داشت که کادر فنی اعتقادی به کسب مدال او در مسابقات جهانی ندارد که مسابقه انتخابی دیگری به راه انداخته است. در کشتی اول سعید با نتیجه یک بر یک به لطف امتیاز آخر کسب کرده برنده کشتی شد تا در یک قدمی عضویت در تیم ملی قرار بگیرد. عبدولی پس از کشتی به سمت شورای فنی و مدیر تیم‌های ملی(احد پازاج) آمد و گفت: «فقط آمده بودم خودم را ثابت کنم» او با گفتن این حرف وسایلش را جمع کرد و از خانه کشتی شماره2 (محمد بنا) خارج شد و به سمت خانه کشتی شماره یک (عبدالله موحد) رفت. از همان زمان رایزنی‌ها برای بازگرداندن او شروع شد. با تصمیم فدراسیون 40دقیقه بین 2 کشتی فرصت بود و قادریان راس 40دقیقه روی تشک حاضر شد ولی خبری از عبدولی نبود. یکی از افرادی که عبدولی را در کشتی اول هم همراهی می‌کرد به داخل سالن دوید و فریاد زد سعید آمد. این حرف لبخند تلخ قادریان را به همراه داشت که شاید این لبخند تلخ به دلیل مماشات برگزار کننده‌ها با عبدولی بود. سعید آمد ولی با یک رکابی و شلوارک که مدتی هم طول کشید تا آماده حضور روی تشک شود.
 

  درگیری عبدولی با برادران گرایی 
عبدولی در کشتی دوم با یک کول‌انداز موفق شد 4 امتیاز کسب کند و در نهایت با همان 4‌امتیاز برنده کشتی شد. ولی انگار این کشتی یک چیزی کم داشت و آن هم درگیری بود. قادریان اصولا بسیار آرام است به‌طوری که در جمع‌های خودمانی هم زیاد صحبت نمی‌کند پس تا اینجای کار همه‌‌چیز خوب بود ولی چه‌کسی می‌دانست این آرامش قبل توفان است؟ عبدولی پس از اینکه از تشک بیرون آمد نگاهش به محمدرضا گرایی(دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا) افتاد و با الفاظی زشت از او خواست تا از سر راهش کنار برود! در ادامه محمدرضا هم با الفاظی زشت جواب عبدولی را داد و همین موضوع سبب شد تا هواداران عبدولی وارد این درگیری شوند. محمدعلی گرایی برادر بزرگ‌تر محمدرضا که تا به حال سعی در آرام کردن برادرش داشت تاب فحاشی‌های اطرافیان عبدولی را نداشت و خودش هم وارد این درگیری شد که با میانجیگری مربیان و اعضای دیگرتیم ملی کار به زد و خورد نکشید. بهرام مشتاقی، عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره درگیری سعید عبدولی و برادران گرایی به همشهری ورزشی گفت: « چه بگویم؟ این مرام کشتی‌گیران و پهلوانی نیست. این الفاظ زشت را که شنیدم قلبم شکست. همه‌‌چیز مسائل فنی نیست و اخلاق یک مسئله مهمی است که متأسفانه امروز ما آن را ندیدیم.» گفته می‌شود قادریان پیش از ترک خانه کشتی به علی اشکانی سرمربی تیم ملی گفته است شما که عبدولی را می‌خواستید چرا اینقدر من را اذیت کردید.

آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون کشتی روی نام عبدولی خط قرمز خواهد کشید اما قادریان هم به مسابقات جهانی نخواهد برد.

این خبر را به اشتراک بگذارید