• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 7 مهر 1397
کد مطلب : 32066
+
-

خبرهای کوتاه

  هلاکت نفر دوم جیش‌العدل

یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی، صبح دیروز توسط نیروی زمینی سپاه منهدم شد. به گزارش ایسنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همین رابطه از هلاکت ملاهاشم نکری نفر دو‌م گروهک تروریستی جیش‌العدل در درگیری با رزمندگان‌ قرارگاه قدس سپاه خبر داد.

 خط و نشان شمخانی

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی گفته است: رژیم صهیونیستی به‌دنبال تثبیت بحران در سوریه بوده و اقداماتی را برای حمایت مستقیم از گروه‌های تروریستی و هدف قراردادن ارتش سوریه و نیروهای مقابله‌کننده با تروریسم صورت داده است که درصورت تداوم با واکنش‌های پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.
به گزارش ایسنا، علی شمخانی همچنین در دیدار با حمداله محب، مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان تأکید کرد: گسترش ناامنی و ترور، سیاست دیرینه برخی قدرت‌ها برای استهلاک ظرفیت‌های ملی و جایگاه منطقه‌ای کشورهای اسلامی است.

 حمایت از کامیون‌داران

محمد‌جعفر منتظری ، دادستان کل کشور گفت: حمایت از کامیون‌داران  از وظایف دستگاه قضا‌ست. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی همچنین به برخورد با کسانی که به‌دنبال اخلالگری و ایجاد رعب و وحشت در جاده‌های برخی شهرهای کشور هستند، اشاره کرد و افزود: دستگاه قضا به این افراد اخطار می‌کند که مراقب اعمال مجرمانه خود باشند.

  تنها راه، مذاکره است

وزیر خارجه عراق خواستار تحقق ثبات در منطقه شد و پس از نشست وزرای خارجه عرب در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، درباره مذاکره با تهران اعلام کرد که این کشورها باید با ایران وارد مذاکره شوند. به گزارش فارس، ‌ابراهیم الجعفری‌ تأکید کرد: «هیچ گزینه‌ای جز گفت‌وگو با ایران وجود ندارد».

این خبر را به اشتراک بگذارید