• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 4 مهر 1397
کد مطلب : 31811
+
-

رفت‌وآمد بین آنفیلد و استمفورد

چلسی و لیورپول قرار است امشب و شنبه‌شب، 2 بار مقابل هم صف‌آرایی ‌کنند؛ اولی در جام اتحادیه و دومی در لیگ. این 2بازی درحالی برگزار می‌شود که هر 2 تیم فصل را فوق‌العاده شروع کرده‌اند.

لیورپول همه بازی‌ها از جمله دیدار حساس در لیگ قهرمانان، مقابل پاری‌سن‌ژرمن را با برد پشت سر گذاشته اما چلسی از ابتدا تاکنون، یک تساوی در زمین وستهام‌یونایتد داشته است. آخرین باری که لیورپول توانسته چلسی را شکست دهد به بازی 16سپتامبر2016(کمی بیش از 2سال پیش) بازمی‌گردد که آبی‌ها در لندن با نتیجه 2 بر یک مغلوب مهمان خود در لیگ برتر شدند.

آخرین بازی 2 تیم نیز که روز ششم‌ماه مه 2018برگزار شده بود، با نتیجه یک بر صفر به‌سود چلسی به پایان رسید. بازی امشب در آنفیلد برگزار می‌شود؛ جایی که آخرین بار، چلسی در 8نوامبر2014، توانسته از آن با پیروزی خارج شود. 

در مجموع بازی‌های رودررو، لیورپول، 77برد و چلسی 62برد داشته‌اند. 40بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. مائوریتسیو ساری - سرمربی ایتالیایی چلسی- و یورگن کلوپ - سرمربی آلمانی لیورپول- احتمالا به بخت بد خود در قرعه‌کشی لیگ‌کاپ (جام اتحادیه) لعنت می‌فرستند که چرا باید در این مرحله به یکدیگر می‌خوردند. آنها روز شنبه بازی بسیار مهمی را نیز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر دارند که آن‌ بازی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. منچسترسیتی که شنبه میزبان برایتون است، دوست دارد که بازی شنبه 2 تیم با نتیجه مساوی یا حتی به‌سود چلسی در استمفوردبریج به پایان برسد تا بتواند بار دیگر صدرنشینی لیگ برتر را از آن خود کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید