• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 3 مهر 1397
کد مطلب : 31691
+
-

زنده ماندن دختر 18ساله در سقوط مرموز


وقتی اعضای یک گروه تلگرامی دور هم جمع شدند، یکی از آنها به طرز مرموزی از پشت‌بام ساختمان 4طبقه به پایین سقوط کرد اما به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه یکشنبه رخ داد و از آنجا که سقوط دختر جوان مرموز بود پرونده در اختیار قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفت و تحقیقات درباره آن آغاز شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که دختری 18ساله به نام سارینا مهمان خانه یکی از دوستانش به نام صدرا بوده است. علاوه بر آنها چند دختر و پسر دیگر هم که اعضای یک گروه تلگرامی و با هم دوست بودند به آنجا رفته و دور هم بودند که این حادثه رخ داد. در چنین شرایطی قاضی جنایی دستور بازداشت افرادی را که در مهمانی حضور داشتند، صادر کرد.

یکی از آنها که دختری 18ساله است در تحقیقات گفت: میزبان ما یکی از اعضای گروه به نام صدرا بود. همه ما عضو گروه تلگرامی و با هم دوست بودیم. سارینا (دختری که به پایین سقوط کرده) با پسر موردعلاقه‌‌اش اختلاف داشت؛ چراکه آن پسر به او خیانت کرده و با دختری دیگر دوست شده بود. آنها بر سر این موضوع جروبحثشان شد و وقتی دعوایشان بالا گرفت پسر جوان خانه را ترک کرد و رفت. سارینا اما خیلی حالش بد بود و گریه می‌کرد. برای اینکه کمی آرام شود برای هواخوری به سمت پشت‌بام رفت. آپارتمان صدرا طبقه چهارم بود و به پشت‌بام راه داشت.

شایان یکی از دوستانمان پشت سر سارینا به پشت‌بام رفت تا او را آرام کند اما چند دقیقه بعد برگشت و گفت: «سارینا افتاد». این جمله را که گفت همه به پشت‌بام رفتیم و دیدیم سارینا به پایین سقوط کرده است. باورمان نمی‌شد که از این ارتفاع به پایین سقوط کرده و زنده مانده است. براساس این گزارش، دختر 18ساله هم‌اکنون در بیمارستان بستری است و قاضی جنایی دستور تحقیق از وی را صادر کرده تا حقایق ماجرا آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید