• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 31 شهریور 1397
کد مطلب : 31204
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   به وعده‌ها عمل کنند
با سلام و خسته نباشید. آقای نوبخت چند هفته قبل، از تهیه چند بسته برای اقشار حقوق‌بگیر صحبت کردند و گفتند به‌زودی این بسته‌های حمایتی را در اختیار اقشار محروم قرار خواهیم داد، ولی خبری نشد! آیا این حرفشان هم مانند بقیه وعده‌هایشان خالی از حقیقت است؟ امیدوارم منتشر کنید.
 

2805...0912


   آیا این انصاف است؟
سلام. کارگری هستم که پس از مدت‌ها انتظار برای نوبت عمل، وقتی به بیمارستان امام حسین(ع) مراجعه کردم، گفتند باید مبلغ 600هزار تومان واریز کنید. به‌سختی توانستم با واریز مبلغ 300هزار تومان بستری شوم، اما قبل از عمل عنوان کردند به‌دلیل اینکه مبلغ درخواستی بیمارستان را کامل واریز نکرده‌اید، باید ترخیص شوید! با شرایط خاص بیماری هر چه تلاش کردم که بتوانم مشکلم را به رئیس بیمارستان انتقال بدهم، اما مانع شدند. آیا این انصاف است؟ لطفا منتشر کنید بلکه کسی به دادم برسد.
 
مزیدی، کارگر بیمار


  درخواست از دانشگاه علوم انتظامی امین
در تقاطع اتوبان همت با اتوبان آزادگان در غرب تهران و محله آبشار، بخشی از فاضلاب دانشگاه علوم انتظامی امین به داخل خیابان جدی اردبیلی می‌ریزد و جدای از ایجاد بوی بد در منطقه، برای ساکنان آن محدوده مشکل بهداشتی ایجاد کرده است. امیدوارم از طریق رسانه شما، مسئولان دانشگاه علوم انتظامی امین از موضوع آگاهی یابند و چاره‌ای بیندیشند تا هم خودشان و هم ساکنان منطقه از این بو و آلودگی رهایی یابند.
 
9695...0935


  تشکر از توجه روزنامه
سلام. به‌نظر می‌رسد صدای ما داوطلبان کنکور برای تجدید‌نظر در اعمال تأثیر قطعی معدل با کمک شما رسانه‌ها به گوش مسئولان رسید. تشکر ویژه از توجه روزنامه همشهری به این مشکل.
 
3865...0902


   نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی
از مصایب اجتماعی ما، استفاده گسترده و ناصحیح از فناوری تکنولوژی جدید نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای شهری، نورهای لیزری، فلش‌ها و لامپ‌های زنون در خودروهاست که به‌شدت به بینایی و اعصاب مردم آسیب جدی وارد می‌کند! تصویب قوانین و ضوابط از ضروریات جامعه است! لطفا منعکس کنید.
 
همدانی از تهران


   درخواست از شهرداری منطقه2
مدتی است درختان فضای سبز در بزرگراه جلال آل‌احمد- تقاطع پل یادگارامام- کوی ارمکان در حال خشک‌شدن است و نیاز به آبیاری دارند، اما متأسفانه نظارتی وجود ندارد. هربار پیگیری می‌شود می‌گویند تازه آب داده‌ایم! با اینکه بارها پیگیری شده ولی ترتیب اثر نمی‌دهند. از شهرداری منطقه‌٢ ناحیه‌٥ درخواست رسیدگی داریم.
 
لاهرودی، از ساکنان محل


  درخواست از راهنمایی و رانندگی
با سلام. ‌خواهشمندیم راهنمایی و رانندگی تهران درخصوص رانندگانی که در تقاطع به جای توقف پشت سر خودرو‌های جلویی از لاین مخالف به جلو تقاطع رفته و باعث اخلال در نظم عبور و مرور خودروها می‌شوند، ترتیبی اتخاذ کند و با درنظر گرفتن جرایم سنگین، فرهنگ ترافیک را مانند دیگر کشور‌ها در شهر حاکم کند.
 
2032...0912


  مسدود‌شدن تقاطع
با سلام. تقاطع شیخ بهایی با ملاصدرا مسدود شده است. ساکنان برای ادامه مسیر جنوب به شمال ناچارند حدود 100‌متر در ملاصدرا به‌سمت شرق رفته و از دوربرگردان استفاده کنند. با توجه به عرض کم خیابان ملاصدرا نه‌تنها این امر تسهیلی ایجاد نمی‌کند بلکه باعث ایجاد ترافیک در ملاصدرا شده است. درصورتی که باز‌کردن تقاطع و نصب چراغ قرمز کار منطقی‌تری به‌نظر می‌رسد. جالب توجه است که در مواقعی حتی پلیس راهور که در محل مستقر است، هنگام دور‌زدن اتومبیل‌ها را هدایت می‌کند!
 
8274...0912


   فرهنگسازی تردد خودروها
با سلام. درباره نحوه رانندگی بین خطوط، رسانه‌های گروهی به‌خصوص سیما باید سلسله گزارش‌هایی را در راستای فرهنگسازی‌ تردد خودروها منتشر و پخش کنند. معتقدم اگر ما فرهنگ رانندگی را برابر آن چیزی که قوانین راهنمایی و رانندگی تعیین کرده عمل کنیم، هم ترافیک کمتری خواهیم داشت و هم از بروز تصادفات جلوگیری می‌شود.
 
یک شهروند از تهران


   نامرغوب‌بودن سوخت
با سلام. یکی از عمده دلایل آلودگی هوا مربوط به نامناسب‌بودن کیفیت سوخت و عملکرد نامناسب موتور خودروهای سواری، اتوبوس‌ها و موتورسیکلت‌هاست. مثلا در کشور ترکیه و خصوصا شهر استانبول با اینکه تعداد خودرو‌های سواری بسیار بیشتر از شهر تهران است، ولی آلودگی هوا به این شدت وجود ندارد.
 
پارسا از تهران


   سهام عدالت
سلام، خسته نباشید. من یک کارگر هستم، در زمان ثبت‌نام سهام عدالت اقدام کردم اما به من گفتند سهام عدالت به من تعلق نمی‌گیرد! آیا واقعا به امثال من که کارگر هستیم و مشکلات فراوانی داریم، نباید سهام عدالت تعلق بگیرد؟ لطفا از خانواده‌هایی که نه دعوتنامه سهام عدالت دارند و نه شغلی، گزارشی تهیه کنید.
 
گلایه یک کارگر


  معضلات بازنشستگانرا بنویسید
سلام. از اینکه در طول هفته برخی از مشکلات بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی را در روزنامه همشهری منتشر می‌کنید، جای تشکر دارد، اما پیشنهاد می‌کنم خبرنگاران آن روزنامه هر از ‌گاهی به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی بیایند و از نزدیک درددل بازنشستگانی را که برای پیگیری مشکلاتشان ساعت‌ها معطل می‌شوند، جویا شوند و گزارشی هم از معضلات آنها بنویسند.
 
2435...0912

این خبر را به اشتراک بگذارید