• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 26 شهریور 1397
کد مطلب : 30976
+
-

صدای استان‌ها

   لایروبی جوی‌های آب اهواز

بسیاری از جوی‌های آب در شهر اهواز به لایروبی نیاز دارند. نظافت نشدن جوی‌ها موجب ایجاد بوی نامطبوع، زیاد شدن حشره‌های موذی و آزار شهروندان شده است. 
یک شهروند از خوزستان 

   مناسب‌سازی شهر

نابینایان برای تردد در شهر قزوین با مشکل روبه‌رو هستند. چرا مسئولان شهری قزوین فکری برای این مشکل نمی‌کنند؟ امروزه در اغلب شهرهای دنیا، معابر برای تردد همه معلولان مناسب‌سازی شده است در حالی که به علت کاستی‌های فراوان در این زمینه، بسیاری از معلولان ما با وجود استعدادهای زیاد نمی‌توانند چنان که باید در عرصه‌های مختلف اجتماع حضور یابند.
سعیدی از قزوین 
 
   چهارراه بی‌نظم فردوسی 

چراغ راهنمایی و رانندگی چهارراه فردوسی اصفهان درست کار نمی‌کند. گاهی پیش می‌آید که چراغ یک سمت چهارراه خیلی طولانی قرمز است و چراغ سبز همان سمت در حد چند ثانیه سبز می‌ماند. مسئولان راهنمایی و رانندگی اصفهان به این وضع رسیدگی کنند. 
سلیمی از اصفهان 

   کمبود فرهنگ‌سرا در نهاوند

شهرستان نهاوند با مشکل کمبود امکانات فرهنگی و هنری از جمله فرهنگ‌سرا روبه‌روست. جمعیت زیادی در این شهرستان زندگی می‌کنند و لازم است فرهنگ‌سراهای جدیدی در نهاوند ساخته شود. 
موسوی از همدان 

   گرانی پوشک بچه 

چرا کالاهایی که از محتکران می‌گیرند در بازار عرضه نمی‌شود؟ ما چه کنیم؟ در چالوس پوشک بچه در بازار کمیاب است و اگر پیدا شود با قیمت بسیار بالا به فروش می‌رسد؟ 
محمدیان از مازندران 

   تونل اربعین بسته است

تونل اربعین تنها در ایام اربعین باز می‌شود و در سایر ماه‌های سال بسته است. لطفا مسئولان توضیح دهند که این تونل که بین استان ایلام و کرمانشاه قرار دارد و باید برای تردد میان این 2 استان استفاده شود،‌ چرا بسته است؟
عبدالله الفتی از کرمانشاه 

    جاده نامناسب موچش 

جاده فرعی و میانبر کامیاران به شهرهای موچش و دهگلان وضع مناسبی ندارد و باید آسفالت شود. لطفا مسئولان راه‌ و شهرسازی به این موضوع رسیدگی کنند. 
یک شهروند از کردستان 

   مشکلات درمانگاه بیمارستان چالدران 

درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی چالدران فضای کافی برای حضور بیماران ندارد. مسئولان علوم پزشکی استان فکری برای این مشکل بکنند. بیمارها ناچارند ایستاده و در شلوغی منتظر بمانند. 
سعیدی از آذربایجان غربی

این خبر را به اشتراک بگذارید