• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 24 شهریور 1397
کد مطلب : 30560
+
-

کافه مجلس

عملکرد امید خوب است

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عملکرد هیأت‌رئیسه فراکسیون امید به نسبت خوب بوده است. البته باید انتظار ما از هیأت‌رئیسه فراکسیون معقول باشد. جلال میرزایی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خاطر‌نشان کرد: در کار تشکیلاتی ضعف‌های جدی در کل جامعه وجود دارد. هیچ‌وقت حزب در کشور ما به‌معنای آنچه در جوامع دمکراتیک کارکرد داشته، نتوانسته ظهور و بروز داشته باشد. او ادامه داد: مشکل دیگر برمی‌گردد به ضعف کار تشکیلاتی در کشور ما و سؤال این است که آیا این موضوع باعث شده حزب در جامعه ما نتواند موفق عمل کند یا باید پای مباحث نظری دیگری را به میان کشید؟

سکته نماینده قائمشهر در استادیوم

عبدالله رضیان، نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی مازندران، در استادیوم آزادی دچار حمله قلبی شد. به گزارش تسنیم، درپی عارضه قلبی عبدالله رضیان، علی لاریجانی در گفت‌وگوی تلفنی با خانواده او در جریان روند درمانی و سلامتی‌اش قرار گرفت. نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی ۵۱ سال سن دارد و حال عمومی وی مساعد توصیف شده است.

بازی رسانه‌ای در شفافیت آرا

امیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در حساب شخصی‌اش در توییتر نوشت: «متأسفانه لیست‌های گمانه‌زنی و اعلام رأی نمایندگان برای طرح‌های حساس، تبدیل به یک بازی رسانه‌ای شده است! در رسانه‌ها همه موافقند اما در روز رأی‌گیری اتفاقات عجیبی رقم می‌خورد! پیشنهاد ما و تنها راه رأی آوردن طرح شفافیت، اعلام آرای این رأی‌گیری طبق تبصره ماده۱۲۵ آیین‌نامه داخلی است.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید