• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 24 شهریور 1397
کد مطلب : 30549
+
-

رونمایی از غول‌های جدید اپل

چشم انداز
رونمایی از غول‌های جدید اپل


مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل در چهارشنبه‌شب و به‌خصوص آیفون‌های جدید این شرکت باعث شگفتی بسیاری در بین علاقه‌مندان به دنیای فناوری شد. به‌نظر می‌رسد شکستن قانون‌های عرفی استیو جابز با ساخت تلفن‌هایی با بزرگ‌ترین نمایشگرهای اپل به یک رویه معمول در این کمپانی تبدیل شده است.

به گزارش همشهری، آیفون‌های XS، ‌XS Max، ‌XR امسال رونمایی شدند که قرار است در عین لوکس‌ و خاص بودن، با ایجاد تغییراتی در طراحی و سخت‌افزار مشتری بیشتری در بازار را به‌خودشان اختصاص دهند. دستگاه XS که نمایشگر ۵.۸اینچی خواهد داشت در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی به بازار خواهد آمد. این مدل گوشی که با صفحه نمایشی جدید ارائه خواهد شد، نسبت به آب بسیار مقاوم است. ادعا شده گوشی‌های XS کیفیت صدای بهتری نسبت به نسل‌های قبلی تلفن‌های این کمپانی خواهند داشت. مدل دوم گوشی‌های آیفون۲۰۱۸ اپل، XS-max است که صفحه نمایش 6.5اینچی دارد و تراکم پیکسلی در آن ۴۵۸پیکسل در هر اینچ خواهد بود. همچنین مدل‌های جدید گوشی‌های اپل نسخه‌ای با رم ۵۱۲گیگابایتی هم خواهد داشت. آیفون‌های جدید دوربین‌های دوگانه 12مگاپیکسلی -یک لنز واید و یک لنز عکس- خواهند داشت. ضمن اینکه، دوربین جلوی گوشی‌های جدید ۷مگاپیکسلی است که در تشخیص چهره بسیار قوی‌تر عمل می‌کند. اپل گوشی مدل سومی را هم راهی بازار خواهد کرد؛ گوشی‌ای که قرار است با نام ‌XR شناخته شود و صفحه نمایشگر 6.1اینچی دارد. این گوشی به‌خاطر استفاده از نمایشگرهای LCD به جای OLED قیمت ارزان‌تری نسبت به نمونه‌های قبلی دیگر خواهد داشت و با قیمت پایه 749دلار به بازار عرضه می‌شود.

اپل‌واچ یا ساعت هوشمند اپل نیز به امکانات تازه‌ای مجهز شده که می‌تواند در جذب مشتری مؤثر باشد. اپل‌واچ جدید به پردازنده 4S مجهز شده که در مقایسه با نسل‌های گذشته دوبرابر سریع‌تر عمل می‌کند. اندازه صفحه نمایش این ساعت‌ها نیز نسبت به قبل 30درصد بزرگ‌تر شده است. صفحه پشت ساعت‌های سری جدید اپل از جنس سرامیک هستند. اپل‌واچ‌های سری۴ ضربان قلب را کنترل می‌کنند و اگر ضربان پایین یا نامنظم باشد آن‌ را تشخیص داده و به کاربر هشدار می‌دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید