• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 22 شهریور 1397
کد مطلب : 30471
+
-

با مردم

  توصیه به عزاداران حسینی

با سلام. فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به هموطنان تسلیت می‌گویم. مطلبی که عرض می‌کنم از باب این نیست که نباید عزاداری‌ها باشد، اما سال‌هاست متأسفانه حواشی عزاداری‌ها مانند صدا و لرزش طبل‌هایی که همچون انفجار بمب هستند، تجمع‌ها و خیابان‌گردی‌هایی که تحت عنوان هیئت پیاده‌رو معروف شده‌اند، علامت‌کشی‌هایی که بعضا تبدیل به آیتم‌های قوی‌ترین مردان شده‌اند و بسیاری از این‌ موارد باعث شده تا حواشی بر متن در دهه محرم غالب شود. به‌عنوان یک شهروند عزادار به عزاداران حسینی توصیه می‌کنم بیایید کمی مراعات کنیم، تا راه بر مردم بسته نشود و صدای بلندگوها آزاردهنده نباشد.
2436...0912

  مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال 88

باسلام و تشکر از ستون بامردم روزنامه وزین همشهری. ما بازنشستگان فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که سال ۸۸ بازنشسته شده‌ایم، هنوز که هنوز است چشم انتظار دریافت مطالبات خود هستیم. هربار که پیگیری می‌کنیم مسئولان ذی‌ربط می‌گویند برای مطالبه شما کاری نمی‌توانیم بکنیم! آیا حق است بگوییم این مطالبات در «دیون» گیر کرده است و کاری هم نمی‌شود کرد؟ لطفا منتشر کنید.
8003...0913

  گلایه از وزارت ورزش و جوانان

باسلام. درحالی‌که در این وانفسای اقتصادی مردم گرفتار هزینه‌های زندگی‌شان بوده و بسیاری از خانواده‌ها برای امرار معاش روزانه خود با مشکلات زیادی مواجه هستند، چرا باید مسئولان در وزارت ورزش و جوانان میلیون‌ها دلار برای آماده‌سازی‌ تیم ملی و مربی هزینه کنند؟ لطفا این موضوع را از مسئولان ذی‌ربط جویا شوید تا بلکه پاسخگوی اینگونه ریخت‌و‌پاش‌های بی‌حساب و کتاب باشند.
5200...0910

  اطلاع‌رسانی از عرضه گوشت‌های گرم وارداتی

باسلام. با اینکه گوشت‌های گرم وارداتی در فروشگاه‌های شهروند و کوروش و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به‌صورت بسته‌بندی و در فروشگاه‌های شهروند به‌صورت شقه‌ای عرضه می‌شود، اما متأسفانه بر روند عرضه آن نظارت کامل وجود ندارد. از آنجایی که گوشت‌های وارداتی به دلیل ارزان قیمت بودن، خریداران زیادی دارد، بهتر است مسئولان در وزارت جهاد کشاورزی اطلاع‌رسانی مناسبی از نحوه عرضه گوشت‌های گرم وارداتی داشته باشند. متأسفانه الان وضعیت در مراکز فروش به گونه‌ای است که شهروندان ناچارند ساعت‌ها در مکان‌هایی که توزیع صورت می‌گیرد، معطل شوند.
85199...0919

  هزینه 10هزار تومانی پارکینگ

سلام. چند روز قبل که برای بازدید از نمایشگاه نقاشی موزه هنرهای زیبا جنب کاخ موزه سعدآباد مراجعه کرده بودم از ورودی سمت زعفرانیه مبلغ 10هزار تومان هزینه پارکینگ دریافت کردند. موضوع را به 124 اعلام کردم که شماره پیگیری دادند. پیگیری که کردم آنها هم حواله دادند که این موضوع مربوط به محله شمیران است! لطفا در روزنامه همشهری پیگیری کنید که چرا هیچ نظارتی برای نرخ پارکینگ وجود ندارد و هرچقدر که بخواهند دریافت می‌کنند؟
 کارمند بازنشسته از تهران

  ورزشی، مخاطبان زیادی دارد

باسلام. مدتی است تعداد صفحات ورزشی روزنامه همشهری را کم و کمتر می‌کنید. این درحالی است که صفحات ورزشی مخاطبان زیادی دارد. لطفا تعداد صفحات را به روال سابق که 8 صفحه بود، برگردانید. حتی اگر شده قیمت روزنامه را کمی بالا ببرید.
پاپی از قزوین

  سیاه‌پوش کردن نماهای شهر تهران 

از معاونت محترم امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران که متولی امور فرهنگی شهری تهران هستند، درخواست می‌کنیم تا فضا و نماهای شهر تهران به‌خصوص میادین اصلی شهر و خیابان‌های بزرگ را به مناسبت فرارسیدن ایام ‌ماه محرم و صفر که‌ ماه عزای آل‌محمد علیهم السلام است به کتیبه‌های بزرگ و زیبا به مناسبت این ایام مزین کنند.
مینایی از تهران

  درخواست از وزارت بهداشت

باسلام. بی‌توجهی به زمان در مطب پزشکان و توجیه غیراصولی منشی‌ها و دکتر معالج، ازجمله مواردی است که بیمارانی که ماه‌ها در انتظار نوبت ویزیت هستند از این وضعیت گلایه‌مند باشند. متأسفانه بیماران در زمان موعد و بعد از حضور در مطب به موقع ویزیت نمی‌شوند و ساعت‌ها معطل بدعهدی در مطب‌های پزشکان هستند. از وزارت بهداشت درخواست می‌کنیم یک دستورالعمل واحدی برای رعایت این مهم تهیه و ابلاغ کنند.
طباطبایی از تهران

  مشکلات مردم را برطرف کنند

با عرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. وزیرمحترم ارتباطات در گفت‌وگوی تلویزیونی رسما قاچاق تلفن همراه را صفر اعلام کردند. از اینکه تلاش‌های صورت گرفته در این مورد نتیجه‌بخش بوده جای خوشحالی دارد. از همه کسانی که در این موفقیت نقش‌آفرین بوده‌اند باید تشکر و قدردانی کرد. امیدواریم سایر وزارتخانه‌ها نیز مشکلات مردم را برطرف کنند.
6263...0938

 

این خبر را به اشتراک بگذارید