• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 22 شهریور 1397
کد مطلب : 30422
+
-

وقتی برانکو «بامزه» می‌شود

وقتی برانکو «بامزه» می‌شود

در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی، برانکو جملات بامزه‌ای در مورد اتهام جاسوسی تیمش از تمرینات نساجی و نیز مسئله بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس به زبان آورد که بعضا جالب بود. به‌طور کلی برانکو با وجود صورت یخی و خونسردی ظاهری‌اش گاهی قریحه طنز هم پیدا می‌کند. مرور برخی از شوخی‌ها و طعنه و کنایه‌های پروفسور می‌تواند خالی از لطف نباشد.
  «ظاهرا ملی‌پوشان ما موبایل‌های‌شان را گم کرده‌اند»؛ در اعتراض به عدم‌پاسخگویی و غیبت ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرینات شروع لیگ شانزدهم. همان روزها که طارمی و رضاییان به‌طور ناگهانی سر از لیگ ترکیه درآوردند.
  «کی‌روش قهرمانی است که تا به حال قهرمانی نداشته»؛ طعنه به کارنامه کارلوس. او به‌عنوان سرمربی یک تیم بزرگسالان تا به حال موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است.
  « اگر اینقدر زور دارم، الان می‌روم فدراسیون و با مشت می‌کوبم روی میز رئیس»؛ واکنش برانکو به ادعای کی‌روش در مورد اینکه مسئولان فدراسیون از مربی کروات می‌ترسند و برنامه‌ها را به‌خاطر او تغییر می‌دهند.
  « لیگ ایران ضعیف است، اما همه دیدیم که سردار و طارمی در بازی دیروز در زمین پرواز می‌کردند»؛ طعنه به ناآمادگی لژیونرها، بعد از بازی دوستانه تیم ملی برابر تونس. کی‌روش لیگ را ضعیف توصیف کرده بود.
  «ربیع‌خواه را دوست ندارید، چون ژل نمی‌زند»؛ واکنش برانکو به انتقادها از حضور دائمی محسن ربیع‌خواه در ترکیب پرسپولیس.
  « استقلال بهترین تیم سوم ایران است. به‌عنوان سرمربی تیم کوچک‌تر مقام زیبا و درخشان سومی را به شخص آقای شفر تبریک می‌گویم»؛ پاسخ به کسانی که عملکرد شفر را بهتر از برانکو ارزیابی می‌کردند. پارسال برانکو قهرمان شد و استقلال شفر روی پله سوم ایستاد.
  « نمی‌دانم، شاید ایران در این مدت کمی بزرگ‌تر شده باشد»؛ واکنش برانکو به جمله معروف کی‌روش در مورد اینکه ایران دیگر به اندازه هر دوی آنها جا ندارد و اینکه نهایتا هر 2 نفر در کشورمان باقی ماندند.
  «خیلی بد شد که جاسوس ما در تمرین نساجی لو رفت. از او خواستیم لباس پلنگی بپوشد و کلاهخود به سر کند اما او نتوانست این کار را بکند و نشان داد کفایت لازم را ندارد، بنابراین اخراجش کردیم»؛ سریال کنایه‌ها به ادعای باشگاه نساجی در مورد حضور جاسوس پرسپولیس در تمرین این تیم.
  « رامین رضاییان در یک تیم مطرح بلژیکی توپ می‌زند. او به پرسپولیس برنمی‌گردد تا جایگاهش در تیم ملی را به خطر بیندازد»؛ طعنه همزمان به کی‌روش و رضاییان. رامین در استنده، تیم پایین جدولی لیگ بلژیک توپ می‌زد که البته قراردادش را فسخ کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید