• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 شهریور 1397
کد مطلب : 30127
+
-

برپایی نمایشگاه سرمایه‌گذاری ازبرنامه‌های ماست



فرهاد افشار، مدیرعامل سابق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اکنون شهردار منطقه20 است. او که فعالیت خود را به‌تازگی در این منطقه شروع کرده، امیدوار است بتواند در پست جدید به وعده‌هایی که داده، عمل کند. به گزارش شهرنوشت، فرهاد افشار در روزهای نخست حضورش در منطقه20 به دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفت و در این دیدار از برنامه‌های خود گفت. فرهاد افشار درباره برنامه، پتانسیل‌های شهر ری و... صحبت کرده است.

آقای افشار، به‌عنوان شهردار جدید منطقه20 قرار است چه سیاستی را در این منطقه درنظر بگیرید؟

تعیین تکلیف طرح بهسازی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم‌حسنی(ع) که بیش از 25سال به طول انجامیده، جزو نخستین گام‌های فعالیت در شهرری است. شهرری پتانسیل‌های فراوانی برای جذب سرمایه‌گذار دارد. این طرح سال‌هاست معطل مانده و تلاش می‌کنیم با حمایت‌های شهرداری وضعیت آن در2‌ماه آینده مشخص شود.

اگر بخواهید پتانسیل‌های شهر ری را به ترتیب اولویت معرفی کنید، چه می‌گویید؟

برپایی نمایشگاه سرمایه‌گذاری یکی از برنامه‌هایی است که برای معرفی پتانسیل‌های شهرری به‌ویژه ظرفیت‌های پیرامون حرم در دستور کار داریم. شهرری هویت تهران است و سعی می‌کنیم با رونق کسب و کار، وضعیت معیشتی مردم شهرری متفاوت و ری مقصد سفر شود.

فکر می‌کنید برای پیشبرد برنامه‌های خود شورای شهر تهران چه کمکی می‌تواند انجام دهد؟

شهرداری تهران خدمات ارزنده‌ای برای طرح پیرامون حرم داشته است که جای تشکر دارد. برای رفع دغدغه‌ها و خواسته‌های مردمی، بایستی نگاه ویژه‌ای از سوی شورای شهر تهران به شهرری بشود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید