• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 17 شهریور 1397
کد مطلب : 29635
+
-

مجیدی: برمی‌گردم و یک استقلال ایده‌آل می‌سازم

در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال مطرح شده است. در ابتدا، برخی از مسئولان استقلال تصور می‌کردند که به میان آمدن نام مجیدی، تنها بازی رسانه‌ای است، اما اظهارات کاپیتان پیشین استقلال چیز دیگری نشان می‌دهد. مجیدی در صفحه شخصی‌اش گفته که بارها از سوی وزارت ورزش و جوانان برای حضور در هیات مدیره یا بخش‌های دیگر مدیریتی با او صحبت شده، اما حرفی درباره حضورش در کادر فنی زده نشده است. مجیدی موضوع اضافه شدن به کادر فنی را تکذیب کرد تا حرف و حدیثی درباره او ایجاد نشود.

مجیدی همچنین گفته که یک نفر در بین استقلالی‌ها در زمین مسابقه در کورس‌های سرعتی کم می‌آورد، اما بیرون از زمین با سرعت بالایی دسیسه به خرج داده و باعث جدایی 2 بازیکن و همچنین جذب یک بازیکن مصدوم شده است. اکنون این سؤال پیش می‌آید که منظور مجیدی از این فرد چه کسی است؟ اگر مجیدی خودش نمی‌خواهد به کادر فنی استقلال اضافه شود، چرا باید یک نفر اقدام به چنین کاری کرده و فضایی ایجاد کند که گویا شفر نمی‌خواهد مجیدی دستیار او شود؟ 

وقتی به صحبت‌های مجیدی دقت می‌کنیم، تنها به بازیکنانی باتجربه در استقلال می‌رسیم، بازیکنانی که خودشان با مجیدی همبازی بوده‌اند. یکی از آنها پژمان منتظری است که در سال‌های آخر فوتبالش قرار دارد و گفته می‌شد که فصل گذشته هم نقش مهمی در پیوستن مجتبی جباری به استقلال داشت، او اما به نزدیکانش گفته که نمی‌داند منظور مجیدی چه کسی است. خسرو حیدری و مهدی رحمتی هم دیگر بازیکنان قدیمی استقلال هستند اما مجیدی اسمی از فرد مورد نظرش نیاورده ولی به نظر می‌رسد منظور مجیدی بازیکنی جز منتظری نیست. حتی زمانی‌که امید ابراهیمی هم از استقلال جدا شد، برخی رسانه‌ها به این موضوع اشاره کردند که منتظری باعث معرفی کردن ابراهیمی به مسئولان الاهلی بود.

مجیدی در اینستاگرام حتی از بازگشت به استقلال خبر داده و گفته است: «درباره حضور در کادرفنی استقلال تصمیمی ندارم و در این مورد پیشنهادی هم نشده است. دوم اینکه وحشت این افراد از بازگشت کسی مثل من، برچیده شدن بساط رفتارهای موذیانه، منفعت‌طلبی‌ها و بازی‌های کثیفشان است. سرانجام من به تیم محبوبم برمی‌گردم و به کمک هواداران عزیز یک تیم ایده‌آل خواهیم ساخت اما در شرایط فعلی استقلال و سرمربی این تیم به آرامش نیاز دارند. سهم‌خواهی‌ها را کنار بگذارید و به استقلال، یکی از معدود دلخوشی‌های زندگی این مردم رحم کنید.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید