• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 12 شهریور 1397
کد مطلب : 29147
+
-

برنامه‌ریزی برای اربعین حسینی

نشست مشترک معاون خدمات شهرداری تهران و قائم‌مقام  ستاد اربعین برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در شهرهای نجف و کربلا در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور برگزار شد. 

در این جلسه برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در شهرهای نجف و کربلا بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی- معاون خدمات شهرداری- گفت: شهرداری تهران امسال نیز همانند سال گذشته به‌منظور برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در مرزها و شهرهای نجف و کربلا تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ کرده است. در این راستا تمامی اقدامات شهرداری تهران با هماهنگی مسئولان کشور عراق خواهد بود. 

همچنین جمشید گودرزی- قائم‌مقام اربعین- با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مسئولان کشور عراق در حال انجام است، گفت: آمادگی‌های لازم را برای برگزاری اربعین حسینی در شهرهای نجف و کربلا داریم و در راستای خدمات‌رسانی به زائران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 در این جلسه درخصوص موضوعاتی چون چگونگی اسکان نیروها و برپایی چادرهای اسکان در شهرهای نجف و کربلا، نظافت، پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌ها، تعمیر و نگهداری سرویس‌های بهداشتی،حمام و... بحث و تبادل نظر و بر صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها تأکید شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید