• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 شهریور 1397
کد مطلب : 28919
+
-

3مرگ در جمعه پایتخت


در آخرین روز هفته 3نفر در پایتخت قربانی حوادث مرگبار شدند. به گزارش همشهری، نخستین حادثه ساعت 11:20جمعه به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش شد.

محل حادثه ساختمانی در شمال تهران بود. مقتول سرایدار ساختمان و 44ساله بود که در اتاقک نگهبانی به قتل رسیده بود. به گفته تیم پزشکی، بیش از 48ساعت از مرگ وی می‌گذشت. از سوی دیگر ساکنان ساختمان آخرین‌بار وی را روز چهارشنبه دیده بودند و پس از آن، تماس هیچ‌کس را پاسخ نداده بود. مرد سرایدار با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و تمام وسایل اتاقک به‌هم‌ریخته بود و نشان می‌داد که قاتل یا قاتلان در جست‌وجوی چیزی بوده‌اند. تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شده است. ساعتی پس از این حادثه گزارش مرگ اسرارآمیز زنی 27ساله به قاضی سیدسجاد منافی آذر مخابره شد. قربانی از بالکن طبقه پنجم ساختمانی به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده بود. روی گردن قربانی آثار خراشیدگی وجود داشت و نشان می‌داد او پیش از مرگ با فردی درگیر شده است. کارآگاهان به تحقیق از همسر قربانی پرداختند و او گفت: من با همسرم هیچ مشکلی نداشتم و احتمال می‌دهم در بالکن پایش لیز خورده و سقوط کرده باشد. با این حال قاضی جنایی دستور بازداشت مرد جوان را صادر کرده تا معمای مرگ این زن آشکار شود.

سومین گزارش مرگ در روز جمعه نهم شهریور‌ماه ساعت 19به قاضی منافی آذر اعلام شد. قربانی دختری بود 25ساله که از پشت‌بام ساختمانی 4طبقه به پایین سقوط کرده بود. او به همراه مادرش زندگی می‌کرد و جسدش با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید