• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 7 شهریور 1397
کد مطلب : 28621
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   تبریک هفته دولت
باعرض سلام بی‌پایان. ضمن عرض تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و مظلوم آقایان رجایی و باهنر، افتتاح ده‌ها طرح در نقاط مختلف کشور، نشانه اهتمام دولت محترم به عرصه سازندگی و آبادانی توأم با عزت دینی برای ایران اسلامی است.
 

6263...0938


  تشکر از روزنامه نگار
سلام. از آقای مسعود میر خبرنگار روزنامه همشهری بابت گفت‌وگویی که با رامبد جوان به مناسبت پنجمین فصل پخش خندوانه انجام داده بودند تشکر می‌کنم.
 
3107...0919


   بلاتکلیفی متقاضیان خودرو از شرکت سایپا
سلام. درحالی‌که این روزها شرکت خودروسازی سایپا نسبت به ثبت‌نام و پیش فروش خودروهایش اقدام کرده اما متأسفانه با بدقولی در تحویل خودروها مردم را سرگردان و بلاتکلیف نگه‌داشته است. بیش از ۲ماه از موعد تحویل خودرو  گذشته است، اما هر بار که پیگیری می‌کنیم شرکت هیچ پاسخی نمی‌دهد. واقعا اگر خودرو برای تحویل ندارند چرا با تبلیغات زیاد سعی در پیش فروش خودرو دارند؟ لطفا گزارشی در این خصوص منتشر کرده و صدای ما را به گوش مسئولان در خودروسازی سایپا برسانید.
 
6670...0912


   درخواست از سازمان تأمین اجتماعی
سلام، خسته نباشید. به آقای نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی بگویید قول پرداخت حقوق همسان‌سازی‌ بازنشستگان پیشکش! لطفا مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان را پرداخت کنید.
 
2032...0911


  آلودگی صوتی قطارهای تهران- مشهد
سلام. طی سال‌های اخیر حریم خط راه‌آهن تهران به مشهد که 2خط بود، اکنون به 4خط رسیده است. تردد مداوم قطارها در شبانه‌روز باعث ایجاد آلودگی صوتی شده و آسایش و آرامش را از ساکنان حریم خط آهن سلب کرده است. از شهرداری تهران درخواست می‌کنیم برای رفاه حال شهروندان در بخش‌هایی از این خطوط که منازل در مجاورت خط آهن هستند دیوار صوتی نصب ‌کند یا اینکه درخصوص زیر‌زمینی‌کردن این خطوط هم برنامه‌ریزی داشته باشد.
 
درددل ساکنان خط ریلی تهران به مشهد


  اشتغال دانش آموختگان
سلام. درحالی‌که اشتغال، یکی از معضلات اصلی دانش‌آموختگان دانشگاه‌هاست  اما مسئولان آموزش‌عالی می‌گویند اشتغال دانش‌‌آموختگان ربطی به آنها ندارد و مسئولان وزارتخانه‌های کار و صنایع نیز می‌گویند خروجی دانشگاه‌ها نیاز‌های آنها را برطرف نمی‌کند. به‌نظر شما با این توجیهات انگیزه‌ای برای فعالیت دانشجویان باقی می‌ماند؟ انتظار می‌رود برای حل این مشکل مسئولان ذی‌ربط در وزارت علوم، طرح آمایش سرزمین را به‌صورت جدی پیگیری کنند.
 
گلایه یک دانشجوی بیکار


  نظارت وزارت بهداشت
سلام. لطفا در مورد تخلفات برخی داروخانه‌ها و ندادن فاکتور دارو ، اینکه با وجود ارائه دفترچه تأمین اجتماعی بعضی داروها را آزاد محاسبه می‌کنند ، اینکه تأییدیه اینترنتی گرفته نمی‌شود و حتی به بیمار در این مورد اطلاعاتی هم داده نمی‌شود گزارشی بنویسید. چرا معاونت دارویی وزارت بهداشت نظارتی بر اینگونه تخلفات داروخانه‌ها نمی‌کند؟ لطفا منتشر کنید.
 
4521...0919


@  معضل کم آبی
سلام. با توجه به کمبود بارندگی و کاهش ذخایر زیرزمینی، آیا بهتر نیست مسئولان ذی‌ربط برای استفاده بهینه از آب برنامه‌ریزی درازمدتی داشته باشند؟ باور کنید غفلت از بحران جدی آب، معضل بزرگی را در آینده نه چندان دور برای کشور به‌وجود خواهد آورد. باید بپذیریم که نسل‌های بعد این کشور نیز حقی دارند و باید از این منابع استفاده کنند. آیا وقت آن نرسیده است تا در این‌باره اقدامات اساسی صورت بگیرد؟ واقعا تا کی باید با بی‌برنامگی صرفا مصرف‌کننده بوده و به آیندگان توجهی نداشته باشیم. لطفا گزارشی در زمینه مشکل کم آبی در کشور بنویسید.
 
محسنی، دوستدار طبیعت


   مسافرکش‌های پلاک شهرستان
با سلام، با اینکه تردد خودروهای مسافربری با پلاک شهرستان در جای‌جای پایتخت قابل مشاهده است  اما پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با مسافرکش‌های پلاک شهرستان برخورد نمی‌کند. متأسفانه یکی از عامل‌های اصلی ترافیک و بی‌نظمی شهر همین مسافربرهای شخصی با پلاک شهرستان هستند. پیشنهاد می‌کنیم گزارشی میدانی در این خصوص منتشر کنید.
 
6326...0912

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در میان بگذارید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید