• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 11 دی 1396
کد مطلب : 2859
+
-

خبرهای کوتاه | ادب و هنر

خبرهای کوتاه
خبرهای کوتاه | ادب و هنر

  بلاتکلیفی در نمایش فیلم کوتاه

رئیس انجمن فیلم کوتاه اعلام کرد که نمایش فیلم‌های کوتاه در سی‌و‌ششمین جشنواره ملی فیلم فجر کاملا قطعی است، اما هنوز سازوکار آن مشخص نشده است.

 مسعود امینی‌تیرانی درباره آخرین اخبار حضور فیلم‌های کوتاه در جشنواره ملی فیلم فجر به مهر، گفت: «نمایش فیلم‌های کوتاه در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر قطعی شده اما هنوز سازوکار نمایش آثار مشخص نشده است که به‌زودی با برگزاری جلسه‌ای این مسئله نیز مشخص می‌شود.»

رئیس انجمن فیلم کوتاه ایران در پایان با اشاره به زمان ۱۵ دقیقه‌ای فیلم‌های کوتاه جشنواره ملی فیلم فجر، گفت: «فکر می‌کنم با زمان درنظر گرفته شده برای فیلم‌های کوتاه، کارگردانان از این به بعد تلاش بیشتری می‌کنند تا در آثارشان الگوهای فیلم کوتاه را رعایت کنند.»

 

  پیکر علی رامز تشییع شد

صبح یکشنبه 10دی‌ماه جمع اندکی از هنرمندان با حضور در محوطه تالار وحدت پیکر زنده‌یاد علی رامز، بازیگر قدیمی را تشییع کردند. 

ایرج راد به‌عنوان نماینده خانه تئاتر و دوست قدیمی این هنرمند گفت: «علی رامز یک انسان والا بود. غمخوار همه بود، اهل حاشیه نبود و یک‌بار نشنیدم در کنار همه مشکلاتی که داشت، دردش را جایی بگوید.

او دیگران را در روشنایی قرار می‌داد و خودش در سایه قرار می‌گرفت.»

 

  اجرای پانتومیم «سیندرلا» در لندن

یکی از تجربه‌های ویژه ایام کریسمس در شهر لندن، اجرای نمایش «سیندرلا» به شکل پانتومیم است که نظر بسیاری از منتقدان تئاتر را به‌خود جلب کرده است.

به گزارش تلگراف، بسیاری از منتقدان تئاتر اروپا اجرای موزیکال «سیندرلا» به شیوه پانتومیم را یک تجربه و اجرای جذاب و در عین حال موفق دانسته‌اند که این روزها در «Hackney Empire» شهر لندن اجرا می‌شود. این اثر نمایشی برای گروه سنی ۱۰ سال به بالا تولید شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید