• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 4 شهریور 1397
کد مطلب : 28111
+
-

بازگشت طارمی به پرسپولیس ؟ بعید نیست !

بازگشت طارمی به پرسپولیس ؟ بعید نیست !

بعد از پایان رقابت‎های جام‎جهانی و نتایج نسبتا خوب تیم‌ملی در این رقابت‌ها تصور می‌شد که بازیکنان ایرانی خیلی زود راهی تیم‌های اروپایی شوند اما با گذشت هفته‌ها از از پایان جام‌جهانی این اتفاق هرگز رخ نداد. سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی  تنها بازیکنانی بودند که راهی لیگ‌های اروپایی شدند. درحال حاضر اما تکلیف بازیکنانی مانند رامین رضاییان، مهدی طارمی سعید عزت‌اللهی و احسان حاج‌صفی هنوز مشخص نیست. 4 بازیکنی که بعد از درخشش در جام‌جهانی همچنان هیچ پیشنهادی در جیب خود نمی‌بینند و حالا شنیده‌ها حاکی از این است که در شرایطی که این 4 بازیکن هنوز نتوانسته‌اند در اروپا خواهانی برای خود پیدا کنند تیم‌های ایرانی هم تلاش خود را برای جذب‌شان آغاز کرده‌اند که در این بین دو تیم سرخابی پایتخت هم بدشان نمی‌آید برای تقویت خود این بازیکنان را در اختیار داشته باشند.
  بازگشت آقای گل به خانه
مهدی طارمی از زمانی که برای اولین‌بار در ترکیب پرسپولیس در داربی پایتخت توسط حمید درخشان به‌ میدان رفت تا همین نیم‌فصل سال گذشته بی‌گمان بهترین بازیکن پرسپولیس بود. اما رفت و برگشت ناگهانی او به ترکیه و بازگشت به پرسپولیس باعث محرومیت این تیم از نقل و انتقالات شد تا درنهایت این بازیکن راهی الغرافه شود. طارمی در جام‌جهانی یکی از بهترین بازیکنان تیم‌ملی ایران بود اما بعد از جام‌جهانی هیچ پیشنهادی دریافت نکرد تا کار خود را در الغرافه در این فصل ادامه دهد. با این حال  گفته‌می‌شود مسئولان پرسپولیس و به‌خصوص برانکو بدشان نمی‌آید بار دیگر طارمی را در ترکیب خود داشته باشند . این درحالی است که طارمی از قراردادش با الغرافه یک فصل باقی مانده ولی خود این بازیکن هم راضی است که به پرسپولیس برگردد. 
  رامین در مسیر لیگ برتر
رامین رضاییان بعد از اتفاقاتی که بین او و برانکو رخ داد راهی اروپا شد و در بلژیک به‌کار خود ادامه داد. هر چند حضور در اروپا برای رامین خوش‌یمن نبود و بازی‌های خوب او در جام‌جهانی هم نتوانست تیم‌های دیگر را برای جذبش  مجاب کند تا این بازیکن همچنان سرنوشتی نامعلوم داشته باشد. در این شرایط باشگاه تراکتور به‌شدت به‌دنبال رامین رضاییان است. هر چند شنیده می‌شود که رامین رضاییان بدش نمی‌آید باز در لیگ ایران بازی کند اما او دوست دارد به پرسپولیس بازگردد. اگرچه برای بازگشت به پرسپولیس باید نظر برانکو را جلب کند اما با توجه به رابطه او و برانکو و البته خرید مهدی شیری برای نیم‌فصل بعید است این اتفاق رنگی جدی به‌خود گیرد.
  سعید، لیدری برای لیگ
سعید عزت اللهی در جام‌جهانی یکی از ستاره‌های تیم‌ملی بود اما برخلاف تیم‎ملی روزهای خوبی را در تیم باشگاهی خود سپری نکرد. هافبک تیم‌ملی  فصل قبل ۶ بازی در آنژی ماخاچ کالا و ۱۵ مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی و ثابت در تیم آمکار انجام داد ولی در انتهای فصل به‌دلیل پایان مهلت انتقال قرضی‌اش به روستوف بازگشت. با این حال طی پنج هفته اخیر حتی در فهرست این تیم حضور نداشته است. شنیده‌ها حاکی از این است که این بازیکن با پیشنهادی از باشگاه استقلال روبه‌رو شده است. با توجه به جدایی امید ابراهیمی شفر اعلام کرده است که به دنبال لیدری برای تیم خود می‌گردد و حالا شنیده می‌شود که آبی‌ها به‌دنبال جذب این بازیکن هستند. البته عزت‌اللهی دو سال دیگر با روستوف قرارداد دارد و ممکن است مثل سال گذشته به عنوان بازیکن قرضی برای تیم دیگری به‌میدان برود.
  حاج‌صفی در مسیر تهران- اصفهان
احسان حاج‌صفی  فصل قبل ۱۴ بازی در پانیونیوس انجام داد و در دور برگشت هم ۶ بار برای المپیاکوس به‌میدان رفت که مجموعا دو گل به ثمر رساند. با این حال در ابتدای فصل جدید حاج‌صفی از لیست تیمش خارج شده و باید به باشگاه دیگری برود. سپاهان و تراکتورسازی به‌طور جدی به‌دنبال جذب حاج‌صفی هستند و پیشنهادهای مالی خوبی به او ارائه کرده‌اند. حالا شنیده  شده که حتی پرسپولیس هم پالس‌هایی برای این بازیکن فرستاده و بدش نمی‌آید احسان را در اختیار داشته باشد هرچند که به‌نظر می‌رسد درصورت بازگشت حاج‌صفی به ایران حضور او در سپاهان محتمل‌تر از سایر پیشنهادات باشد هرچند که خود این بازیکن همچنان به‌دنبال حضور در اروپاست.

این خبر را به اشتراک بگذارید