آمادگی نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار
سرلشکر علی عبداللهی، فرمانده قرارگاه خاتمالانبیا(ص) در پیامی به رئیس قوهقضاییه تأکید کرد: این قرارگاه و نیروهای مسلح، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری، هماهنگی و پشتیبانی لازم در مسیر استقرار عدالت، صیانت از حقوق ملت، مقابله با تهدیدها و مفاسد سازمانیافته و تقویت اقتدار و امنیت پایدار ایران اعلام میکنند./تسنیم
هشدار قاطع به آمریکا
محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دفاعمقدس 8ساله، با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگههرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود./فارس
هند نفت و گاز بیشتری از ایران میخرد
رویترز اعلام کرد: از فروردین۱۴۰۵ با معافیت ۳۰روزه آمریکا، هند خرید نفت از ایران را پس از ۷سال ازسرگرفت. سهم ایران از گاز مایع هند از 6/1 به 6/5درصد رسید و روزانه ۷۳هزار بشکه نفت وارد این کشور میشود. شرکت ملی نفت ایران از طریق کارگزاران و واسطهها با پالایشگاههای هندی وارد مذاکره شده است.
برای پایبندی دشمن به تفاهمنامه دستبردار نخواهیم بود
شیخنعیم قاسم، دبیرکل حزبالله گفت: ما با تمام ابزارهای لازم و فشارهای بینالمللی و عربی پیگیری خواهیم کرد تا دشمن اسرائیلی به بند اول تفاهمنامه آمریکا و ایران و عقبنشینی از لبنان پایبند شود. ما میدان را در سختترین شرایط ترک نکردیم و نخواهیم کرد، چراکه خیر و رستگاری در همین است./ فارس
یکشنبه 7 تیر 1405
کد مطلب :
278024
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/N95rv
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved