• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 30 مرداد 1397
کد مطلب : 27788
+
-

ایمن حسین، جانشین منشا؟

گادوین منشا دو فصل پیش آنقدر در ترکیب پیکان خوب بود و گل زد که برانکو خیلی زود شیفته این بازیکن شد و از مسئولان باشگاه خواست تا هرچه زودتر با او قرارداد ببندند و این اتفاق در نهایت افتاد و منشا خیلی زود به پرسپولیس پیوست و تصور می‌شد  در کنار طارمی خط حمله خطرناکی را تشکیل دهد. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس بعد از درخشش در چند بازی لیگ قهرمانان اما با افت شدیدی روبه‌رو شد و با جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس برانکو خیلی زود تصمیم گرفت این بازیکن را نیمکت‌نشین کند و از سیامک نعمتی در کنار علیپور استفاده کرد.
سرمربی پرسپولیس در ابتدای این فصل و با شروع نقل و انتقالات در اولین اقدام منشا را در لیست فروش گذاشت اما قطعی شدن محرومیت پرسپولیس و عدم بخشش این تیم از سوی فیفا باعث شد تا برانکو نتواند منشا را کنار بگذارد و  این بازیکن فرصت پیدا کرد حداقل تا نیم‌فصل توانایی خود را نشان دهد و همچنان برای پرسپولیس بازی کند. با این حال بعد از بازی دوم سرخپوشان در برابر فولاد و گلزنی این بازیکن برانکو در بازی سوم و چهارم تیمش باز هم از منشا استفاده نکرد تا نشان دهد که هنوز به این بازیکن اعتماد ندارد. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که برانکو تصمیم خود را درخصوص منشا گرفته است و این بازیکن را با شروع نیم‌فصل دوم دیگر نمی‌خواهد و احتمالا بازی پرسپولیس در هفته پانزدهم آخرین حضور منشا در پرسپولیس احتمالا خواهد بود.
مهاجم عراقی مدنظر باشگاه پرسپولیس که این روزها صحبت مذاکره و قرارداد پرسپولیس با او می‌شود گویا توانسته نظر مثبت برانکو را به‌خود جلب کند و فقط مانده توافق او با باشگاه پرسپولیس بر سر مسائل مالی. نکته مهم اینجاست که مبلغ قرارداد این بازیکن کمتر از منشا خواهد بود و به‌همین دلیل شنیده می‌شود که برانکو به‌دنبال این است که این بازیکن عراقی را جانشین منشا در ترکیب پرسپولیس کند تا در کنار شریفی و علی‌پور در خط حمله استفاده کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید