1.آیا آمریکا از ایران «ترس» دارد؟
پاسخ: بله، اما نه از روی ضعف نظامی صرف. این ترس، ترکیبی از 3 عامل است:
قدرت بازدارندگی موشکی و پهپادی ایران
توانایی ایجاد بحران در تنگه هرمز و خلیجفارس
کشیده شدن جنگ به محور مقاومت
2.آیا آمریکا به ایران «نیاز» دارد؟
پاسخ: بله، اما نه نیاز حیاتی؛ نیاز راهبردی برای ثبات منطقه و مدیریت بحرانها:
مدیریت برنامه هستهای ایران
ثبات در عراق، افغانستان، سوریه و یمن
جلوگیری از جنگ گسترده
پنج شنبه 3 اردیبهشت 1405
کد مطلب :
274987
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/0VARK
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved