• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 10 دی 1396
کد مطلب : 2730
+
-

آموزش الکترونیک در مدارس کرمانشاه

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: از هفته آینده مدارس سه شیفته کرمانشاه تحت حمایت مؤسسان مدارس غیرانتفاعی قرار می‌گیرند به‌طوری‌که مؤسسان تبلت و ملزومات آموزشی مراکز آموزش از راه دور را تأمین کرده‌اند.

به گزارش همشهری، مجتبی زینی‌وند، ‌در مراسم افتتاح طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش‌آموزان مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه با استفاده از آموزش الکترونیک، گفت: در نخستین روزهایی که شاهد این حادثه دلخراش بودیم وزیر آموزش و پرورش به‌صورت کتبی دستور داد و تمام معاونین را مأمور کرد هر کمکی به هر شکلی برای جبران مشکلات آموزشی دانش‌آموزان و فرهنگیان از دستشان بر می‌آید، انجام دهند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در بحث آموزش الکترونیکی مهم‌ترین هدف و رویکرد تحقق عدالت آموزشی و ایجاد ظرفیت برای افرادی است که امکان حضور در کلاس درس را ندارند گفت: وجود این مرکز در این منطقه نیز نقش تقویت‌کننده خواهد داشت و تأکید وزیر هم استفاده از این بستر در مناطق زلزله‌زده بود. زینی وند افزود: 4، 5مدرسه برای اجرای طرح آموزش الکترونیک پایلوت‌شده و قرار است تمام دانش‌آموزان دوره پیش‌دانشگاهی 6منطقه اطراف تحت پوشش آموزش الکترونیکی قرار بگیرند. همچنین اواخر دی و اواسط اسفند دو دوره اردویی در کرمانشاه و اواسط اردیبهشت دوره‌ای را در اردوگاه باهنر تهران برای این دانش‌آموزان برگزار می‌کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید