• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 25 مرداد 1397
کد مطلب : 27264
+
-

تکمیل 6ماهه بزرگراه شهید نجفی‌رستگار

بزرگراه شهید نجفی رستگار با رفع معارضات باقیمانده در 6‌ماه آینده تکمیل خواهد شد؛ این خبری است که معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران می‌دهد.

ایرج معزی با بیان اینکه آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث این بزرگراه در نشست مشترک معاونان شهرداری تهران مورد ارزیابی قرار گرفت، به شهرنوشت، گفت: در این نشست مقرر شد کار تملک معارضات باقیمانده به موازات تلاش برای رفع مشکلات مالکان املاک و اراضی تملک‌شده قبلی پیگیری شود. بنابر اعلام مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که در این جلسه حضور داشت، تکمیل پروژه مذکور متعاقب رفع تمام معارضات ملکی و تأمین اعتبار لازم به 6‌ماه زمان نیاز دارد و در اولویت قرار گرفتن احداث مسیرهای تندرو می‌تواند به‌عنوان یک راهکار بهینه اجرایی در پیشبرد سایر بخش‌های پروژه مؤثر واقع شود.

این نشست که با حضور ایرج معزی، محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، شاپور رستمی معاون هماهنگی امور مناطق، زریر نگین‌تاجی سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه15 و مدیران ارشد حوزه معاونت فنی و عمرانی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی‌رستگار، اعتبارات لازم برای تملک معارضات باقیمانده و رفع موانع اجرایی موجود مورد بررسی قرار گرفت. بزرگراه شهید نجفی‌رستگار معبری 5کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام‌علی(ع) به بزرگراه امام‌رضا(ع) منتهی می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید