• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 مرداد 1397
کد مطلب : 27188
+
-

سیلوستر استالونه با رمبو 5 بازمی‌گردد

سیلوستر استالونه با رمبو 5 بازمی‌گردد

آرش نهاوندی/مترجم

اخباری در ماه‌های اخیر مبنی بر احتمال ساخت فیلمی جدید از سری فیلم‌های رمبو انتشار یافته بود اما در آن زمان هنوز درباره ساخت این فیلم‌ تردیدهایی وجود داشت.
حالا آخرین اخبار حکایت از آن دارد که ساخت فیلم «رمبو5: آخرین خون» در حال تحقق یافتن است؛ سیلوستر استالونه دوباره وارد صحنه شده تا فیلم متفاوت و جدیدی از قهرمان جنگی خود به تماشاگران عرضه کند. سیلوستر استالونه با انتشار تصویری در اینستاگرام خود به تماشاگران و علاقه‌مندان به سینما خبر داده است که رمبو دوباره بازخواهد گشت. استالونه در حالی از بازگشت رمبو‌5 خبر می‌دهد که پیش‌تر، از بازنشسته شدن این قهرمان فیلم‌های اکشن و جنگی خبر داده بود. رمبو 5 با بازی و کارگردانی استالونه ساخته می‌شود. به‌نظر می‌رسد که در فیلم رمبو5 هم به روال فیلم‌های قبلی، «جان‌رمبو» با یک تی شرت و هدبند و با یک چاقو وارد صحنه نبرد خواهد شد.

قرار است رمبو5 با ورود جان رمبو به صحنه درگیری با یک کارتل مواد‌مخدر در مکزیک برای نجات دختر دوستش آغاز ‌شود. فیلمبرداری این فیلم در سپتامبر سال2018 در لندن، بلغارستان و جزایر قناری شروع می‌شود. فیلم رمبو5 در پاییز سال2019 اکران خواهد شد.

 استالونه که به‌خاطر بازی در سری فیلم‌های راکی مطرح شد، در سال۱۹۸۲ با فیلم «اولین خون»، ضمن نویسندگی فیلمنامه، یک کاراکتر نمادین دیگر نیز خلق کرد. این فیلم در مورد یک کهنه‎سرباز جنگ ویتنام به نام جان رمبو است که وارد یک شهر کوچک شده و به هدفی برای نیروی ستمگر پلیس آن تبدیل می‎شود. حالا او باید وارد دوره‌ای از تلاش برای بقا و زنده‌ماندن ‎شود. این فیلم زمینه‌ساز ساخت سری فیلم‌هایی با قهرمانی به نام رمبو بود. جالب آنکه سیلوستر استالونه از ابتدا قرار نبود در نقش جان رمبو در فیلم «اولین خون» ظاهر شود و گزینه اصلی بازیگری در این فیلم، استیو مک‌کوئین بود، اما وی در همان سال درگذشت و پس از درگذشت مک‌کوئین بود که استالونه در این فیلم بازی کرد. اگر استالونه در این فیلم در نقش جان رمبو ظاهر نشده بود، معلوم نبود که آیا سری فیلم‌های رمبو در آینده ساخته می‌شود یا خیر. با این حال فیلم رمبو ساخته شد و موفقیت آن باعث شد 3‌فیلم دیگر با محوریت شخصیت جان رمبو طی 3‌دهه تولید شود؛ این فیلم‌ها عبارت بودند از: «رمبو: نخستین خون، قسمت دوم» در 1985، «رمبو 3» در 1988و «رمبو4» در 2008. آخرین فیلم «رمبو» 113میلیون دلار فروش داشت.

منبع: سینما بلند

این خبر را به اشتراک بگذارید