• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 24 مرداد 1397
کد مطلب : 27087
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  پای میز محاکمه بیاورند
با سلام. این روزها سخن از مبارزه با فساد از زبان همه مسئولان شنیده می‌شود! اما مردم زمانی این مبارزه را باور خواهند کرد که کسانی را که باعث ایجاد فساد اقتصادی شده و سودجویی کرده‌اند در هر پست و مقامی که هستند پای میز محاکمه ببینند. ضمن اینکه مدیرانی که در داخل با سوءمدیریت باعث ایجاد این شرایط شده‌اند نیز حداقل تغییر کنند.
 

1713...0915

  بلاتکلیفی مابه‌التفاوت بازنشستگان
سلام. با اینکه به روزهای آخر مردادماه نزدیک می‌شویم اما هنوز اضافه حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی بعد از گذشت ۵‌ ماه واریز نشده است. به مسئولان در سازمان تأمین اجتماعی بگویید این مابه‌التفاوت کی پرداخت می‌شود؟ مگر قول نداده بودند با حقوق خرداد پرداخت می‌شود؟
 
مرادی، بازنشسته از تهران

  فکری به حال اقشار ضعیف بکنند
سلام. این روزها قیمت همه کالاهای اساسی مردم از خوراکی گرفته تا لوازم خانگی مورد نیاز به‌شدت گران شده‌ است، اما آقای شریعتمداری، وزیر صنعت گفته که گرانی‌های اخیر تنها برخی از کالاها و محصولات را درگیر خودش کرده است! لطفا به مسئولان بگویید به‌جای توجیه گرانی‌های اخیر فکری به حال اقشار ضعیف بکنند که توان خرید آنها به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.
 
1173...0919

  بلاتکلیفی تعاونی مسکن فرهنگیان
سال62 به امید خانه‌دار شدن با فروش تمام کادوهای عروسی و قرض از اطرافیان در تعاونی مسکن فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه 2ثبت‌نام کردیم. طی این 35سال تعداد زیادی از همکاران ما به رحمت خدا رفته‌اند! ما مانده‌ایم و البته هنوز امیدواریم. از مسئولان در آموزش و پرورش درخواست می‌کنیم به بلاتکلیفی اینگونه تعاونی‌ها رسیدگی کنند.
 
7742...0935

@  درخواست از شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری
سلام. متأسفانه در سال‌های اخیر تعداد وانت‌های دستفروش، ضایعاتی و میوه‌فروش در نقاط مختلف تهران به قدری زیاد شده که شما در تمامی ساعات روز می‌توانید صدای مهیب بلندگوی این وانتی‌ها را بشنوید. بلندگوها با صداهایی بسیار مهیب در تمام ساعات واقعا باعث آزار و اذیت شهروندان می‌شوند. این افراد چرا فکر این را نمی‌کنند که خیلی‌ها در منزل بیمار دارند. باور کنید گلایه‌های ما از کار وانتی‌های دوره‌گرد به‌معنای زیر سؤال بردن سختی‌های کار آنها یا نادیده گرفتن مشکلات‌شان نیست اما به هر حال سر و صدای آنها در محله‌ها باعث ایجاد مزاحمت‌ و دردسر برای شهروندان شده است. امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در شرکت ساماندهی مشاغل و اصناف شهرداری تهران با همکاری راهنمایی و رانندگی درخصوص ساماندهی این مشکل اقدامی بکنند.
 
2436...0912

  رسیدگی خوب در بیمارستان دولتی
سلام. هرچند وضعیت رسیدگی به بیماران در بیمارستان‌های دولتی شرایط مطلوبی ندارد اما بیمارستان ضیائیان در منطقه17 تهران با اینکه در شلوغ‌ترین منطقه از نظر بافت جمعیتی قرار گرفته است، از نظم خوبی برخوردار بوده و رسیدگی به وضعیت بیماران در این مرکز رضایت‌بخش است. هر چند نواقصی هم وجود دارد اما باید صادقانه قضاوت کنیم. لطفا اینگونه موارد را هم در روزنامه منعکس کنید.
 
تماس تعدادی از مراجعان به بیمارستان

  درخواست از شرکت بهره‌برداری مترو
باسلام. از روزنامه همشهری که مشکلات مردم را به گوش مسئولان می‌رساند، سپاسگزاریم. با اینکه برابر ماده۱۰۳ قانون به‌کارگیری ایثارگران و تأکید مجلس محترم و دولت در بند «ر» این قانون، آن دسته از ایثارگرانی که شرایط مندرج در قانون را دارند می‌توانند تا ۳۵سال ادامه خدمت داده و سپس بازنشسته شوند، ولی مسئولان ذی‌ربط در شرکت بهره‌برداری مترو هرکدام مسئولیت اجرای این قانون را به گردن دیگری می‌اندازند. امیدواریم به مشکل ما هم رسیدگی کنند.
 
3284...0912

  کنترل گرانی ارز و سکه
با سلام و خدا قوت. همانطوری که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند با مدیریت صحیح امکان کنترل گرانی ارز و سکه وجود دارد. امید و انتظار ویژه می‌رود مسئولان محترم ذی‌ربط در این راستا نهایت فکر و تلاش خودشان را به کار گیرند تا این واقعه تلخ دیگر تکرار نشود.
 
6263...0938

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی دارد با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید