مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیطزیست و خدمات شهری شورای شهر: امسال یکی از سختترین سالهای آبی بود. با توجه به اینکه ۹۰درصد آب در بخش کشاورزی مصرف میشود، در کاشت گیاهان و اصلاح الگوی کشت، الگوهای آبیاری و استفاده از وسایل کاهنده باید عزم جدیتری شکل بگیرد.
لزوم توجه به اصلاح الگوهای مصرف آب
در همینه زمینه :